William 1½ år idag + billeder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Ka+Ma=Be

Skønne skønne William!  Hvor er han bare blevet stor og lækker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

maryjane

Smukke William  Tillykke med dagen

Anmeld

13. marts 2013

Muffin_girl

Mit hjerte er smeltet 

Anmeld

13. marts 2013

BigHope13

Nurj hvor er han bare lækker, total fedt billede hvor han slængre sig i sækkestolen og ejer verden

Anmeld

13. marts 2013

LinLin

Det er altså sjovt som din søn minder om min den yngste

-sød, køn dreng

Anmeld

13. marts 2013

FrkZier

HeidiØ skriver:

aaaaarh men altså, tiden flyver hva

Min lille prut bliver 1½ år idag, det er ikke til at fatte. Den sidste 1½ måned har været helt kanon, både humør mæssigt og udviklingsmæssigt.

Han er 88 cm lang og vejer 12,7 kg nu .. Han kan en maaasse ord, synes jeg, så som traktor, rugbrød, havregryn, tog, bil, hej, mad, bad, lege osv.. det er totalt fedt at følge med fra dag til dag!

Han trives i dagplejen, det er helt fantastisk dernede.

I øvrigt er der konstant tænder på vej, synes jeg.. tror vel han er oppe på en 13-14 stykker nu, det er ikke så tit man får lov at kigge. Til gengæld elsker han at få børstet tænder.
Man mærker tydeligt på humør og savleniveau når det er under opsejling, hehe.

Søvn er stadig lidt bum bum.. men tror jeg prøver den med laktosen, som jeg læste i en anden tråd.

Nå, men snydes for billeder, skal I ikke.

Fedt hvis du gad læse med

Har sagt det før og siger det gerne igen - han er simpelthen SÅ kær, virkelig en smuk og charmerende lille dreng i har lavet jer der søde!!!

Anmeld

13. marts 2013

L&V

Hvor er han bare stor, tyk( på den fede måde), lækker og dygtig.. Glæder mig til at se dig og svigersønnen igen lige om snart

Anmeld

13. marts 2013

Laulund87

Han er simpelthen så charmerende som man overhovedet kan være!

Han kommer godt nok til at knuse nogle pigehjerter engang

Anmeld

13. marts 2013

Babydrøm

HeidiØ skriver:

aaaaarh men altså, tiden flyver hva

Min lille prut bliver 1½ år idag, det er ikke til at fatte. Den sidste 1½ måned har været helt kanon, både humør mæssigt og udviklingsmæssigt.

Han er 88 cm lang og vejer 12,7 kg nu .. Han kan en maaasse ord, synes jeg, så som traktor, rugbrød, havregryn, tog, bil, hej, mad, bad, lege osv.. det er totalt fedt at følge med fra dag til dag!

Han trives i dagplejen, det er helt fantastisk dernede.

I øvrigt er der konstant tænder på vej, synes jeg.. tror vel han er oppe på en 13-14 stykker nu, det er ikke så tit man får lov at kigge. Til gengæld elsker han at få børstet tænder.
Man mærker tydeligt på humør og savleniveau når det er under opsejling, hehe.

Søvn er stadig lidt bum bum.. men tror jeg prøver den med laktosen, som jeg læste i en anden tråd.

Nå, men snydes for billeder, skal I ikke.

Fedt hvis du gad læse med

Hvor er han sød og nuttet

Anmeld

13. marts 2013

Nettemor

Nårh en lækker charmebøf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.