Slanke bælte vs Slankebukser hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
2 svar
1 synes godt om
13. marts 2013

Helloo

Min er er blevet fyldt med fedt, og den er helt blød og dellet.. 

Derfor vil jeg gerne prøve enten slanke bæltet elller slanke bukserne. Hva kan i anbefale? Og hvorfor? 

Kan ikke  lukke mine bukser uden der falder en flod af fedt udover mine bukser. Så skal hovedsagligt ha bukser på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

gædde/gitte

Louise17 skriver:

Derfor vil jeg gerne prøve enten slanke bæltet elller slanke bukserne. Hva kan i anbefale? Og hvorfor? 

Kan ikke  lukke mine bukser uden der falder en flod af fedt udover mine bukser. Så skal hovedsagligt ha bukser på 

Tøj mørket "Freequent" laver en leggingsbuks der hedder "shantel" som er super lækker stretch og med et højt liv, som har en bred elastik i taljen, så man ikke får muffin Vi sælger den super godt! elastikken kan bukke sig sammen hvis man sidder meget, men nøøøj nogen behagelige bukser!

Ellers kan du få div. shape udstyr, så skidtet ikke blæver... her vil jeg anbefale sådan en "buks" med ben...og ikke bare tuben. For tuben ruller og kravler op - også skal jeg love for man får delle!

Anmeld

13. marts 2013

Zelinasmor

Louise17 skriver:

Har lige netop i dag købt en shape-up top i føtex til 99kr! Den strammer bare hængedelen op  Det ligner en ganske alm top. Den ermega behagelig at have på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.