Fryseforsøg i næste mdr :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
7 svar
6 synes godt om
13. marts 2013

Babydream2013

Jeg er ny herinde men bestemt ikke i selve ivf behandlingen.

Jeg har 4 æu/æo og et fryseforsøg på bagen (har været gravid 2 gange i behandlingen).

I starten af næste mdr alt efter mens starter jeg op igen med fryseforsøg (har haft en lang pause) og glæder mig som et lille barn .

Er der andre som starter op med fryseæg i næste mdr som man evt kunne følges med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

modesty

Vil bare lige sige at jeg blev gravid på et fryseæg og har nu en dejlig søn på 17 mdr. Pøj pøj med det! 

Anmeld

13. marts 2013

ønskebørn74

Babydream2013 skriver:

Jeg har 4 æu/æo og et fryseforsøg på bagen (har været gravid 2 gange i behandlingen).

I starten af næste mdr alt efter mens starter jeg op igen med fryseforsøg (har haft en lang pause) og glæder mig som et lille barn .

Er der andre som starter op med fryseæg i næste mdr som man evt kunne følges med

Vi skal igang med et friskt.. Vi har i sidste cyklus også haft et fryseforsøg.. 

Anmeld

13. marts 2013

Lisbeth1985

Babydream2013 skriver:

Jeg skal forhåbentlig have lagt et fryseæg (eller to) op i næste uge Held og lykke til jer,når i skal igang!

Anmeld

13. marts 2013

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Jeg skal forhåbentlig have lagt et fryseæg (eller to) op i næste uge Held og lykke til jer,når i skal igang!

Uuuuuuuhhhhh søde... 

Held og lykke.. 

Anmeld

14. marts 2013

Nessie

Jeg vil bare ønske dig held og lykke med fryseforsøget 

Anmeld

14. marts 2013

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Uuuuuuuhhhhh søde... 

Held og lykke.. 

Tak søde 

Anmeld

14. marts 2013

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Håber alt er vel søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.