Måske en der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
10 svar
7 synes godt om
13. marts 2013

AlberteSophie

Hej alle bruger (:

kæresten og jeg skal for første gang have vores datter passet, og nyde hinanden lidt.

Vi skal ud og spise og i biografen. 

Men jeg ville rigtig gerne forkæle ham lidt, og tænker massage stearin lys, stille musik osv. Nogen der evt kender en hjemmeside hvor man kan købe massage olier, stearinlys og alt dette samlet?

stort knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

AnthonsMor

AlberteSophie skriver:

Hej alle bruger (:

kæresten og jeg skal for første gang have vores datter passet, og nyde hinanden lidt.

Men jeg ville rigtig gerne forkæle ham lidt, og tænker massage stearin lys, stille musik osv. Nogen der evt kender en hjemmeside hvor man kan købe massage olier, stearinlys og alt dette samlet?

stort knus

Desværre ikke, men hvor lyder det bare skide hyggeligt!

Held og lykke med at finde det!

Anmeld

13. marts 2013

simone_jacobsen

AlberteSophie skriver:

Hej alle bruger (:

stort knus

Jeg ville købe duftlys i et supermarked og købe glidecreme, i stedet for massageolie, i en sexshop. Glidecreme er sundt for huden, det er ikke tilsat en masse skidt og så er det samtidig godt til sjov og ballade

Anmeld

13. marts 2013

AlberteSophie

Martsbaby skriver:

Desværre ikke, men hvor lyder det bare skide hyggeligt!

Held og lykke med at finde det!

Tusinde tak 

Anmeld

13. marts 2013

AlberteSophie

simone_jacobsen skriver:

Jeg ville købe duftlys i et supermarked og købe glidecreme, i stedet for massageolie, i en sexshop. Glidecreme er sundt for huden, det er ikke tilsat en masse skidt og så er det samtidig godt til sjov og ballade

Det var da en god ide 

Har en masse gavekort til Matas og der ved jeg man kan købe glidecrem.

tusinde rak

Anmeld

13. marts 2013

jydeinden

simone_jacobsen skriver:

hmm duftlys og sundhed i samme sætning

Anmeld

13. marts 2013

simone_jacobsen

jydeinden skriver:

Ved ikke hvor du vil hen med dit

Duftelys er måske ikke 'sundt' for huden, men det er jo heldigvis heller ikke dem man skal bruge til massage !!

Anmeld

13. marts 2013

jydeinden

simone_jacobsen skriver:

Ved ikke hvor du vil hen med dit

Duftelys er måske ikke 'sundt' for huden, men det er jo heldigvis heller ikke dem man skal bruge til massage !!

det er slet ikke sundt for helbredet derfor .. for du skriver om sundhed i forhold til cremen og det virker lidt absurd i mine øjne at nævne sundhed på det ene område men ikke tage højde for det i det andet men dét er så min mening

Anmeld

13. marts 2013

MortilElias2010

Hvor kan der dog gå debat i ALTING! 

Anmeld

13. marts 2013

L&V

jydeinden skriver:

Men berøring, kærtegn og sex er da sundheds fremmende så man ku os bare se på det som en dejlig aften der kan blive noget så hyggelig ved brug af disse ting og det er vel os vær at ta med også lade sundheds fanatismen blive på hylden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.