Hvordan ser jeres 6-7 måneders babys dag ud, mht mad, sovning, aktiviteter osv?
Herhjemme vågner vores pige kl 6, og så får hun en flaske med mme, og falder i søvn igen - nogen gange med det samme, andre gange går der lige lidt tid. Så sover hun en times tid, og vågner mellem 7 - 7.30
Hvor vi står op, vågner lidt, får tøj på, og så mellem 7.30 og 8.00 får hun en portion grød. Hun plejer så at være vågen et par timer, og så får hun en flaske mme, hvor hun drikker alt mellem 100-200 ml og så sover hun en lur på alt mellem 40 min - 2 timer
når hun vågner, alt efter hvor længe hun har sovet, så får hun enten flaske eller grød.
kl 11-12 får hun små rugbrødshapsere, hun gider ikke grønsagsmos overhovedet
så sover hun igen, og det er også mellem 40 min- 2 timer alt efter hvad hun sov til formiddagslur.
kl 16 får hun så en flaske, og sover så en halv time kl 16 eller 16.30
kl 18 får hun tilbudt aftensmad, og her mangler jeg VIRKELIG inspiration, da hun slet ikke gider spise noget her andet end grød med frugtmos hvis vi er heldige. - jeg syens jeg har prøvet alt muligt men det interessere ikke damen.
kl 19 får hun en flaske vælling og sover.
Grunden til at jeg sætter vores dagsplan ind, er for at høre om nogen kan se eller komme med evt ændringer til den, da vi har rigtig svært ved at få aftensmad i hende, og det er jo lidt et vigtigt måltid, når hun skal være godt mæt til natten.
hun har sovet igennem de sidste 3 uger, men de sidste par dage, er hun begyndt at vågne og være sulten omkring midnat, så hun mangler virkelig det aftensmads måltid...
håber nogen har stået i samme situation, og har lidt ideer, eller at nogen måske har forslag til hva vi kan prøve at gøre anderledes?
Anmeld