Negativ, ja.. Men er det ved at være ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
8 svar
3 synes godt om
13. marts 2013

Swerg

Den har ikke været så tæt på positiv i denne cyklus.

er på cyklus dag 16. 

Mener i at server snart ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Frk. Himmelblå

Elias2010<3 skriver:

Den har ikke været så tæt på positiv i denne cyklus.

er på cyklus dag 16. 

Mener i at server snart ?

Sådan der ser min test ud, dagen efter æl (nej, spørg mig ikke, hvofor jeg også tester EFTER æl, -men det er noget med nysgerrighed, tror jeg)

Men altså, - det må vel ca. være det samme fær OG efter æl, -så mon ikke, den er positiv i morgen.?

Anmeld

13. marts 2013

Swerg

Frk. Himmelblå skriver:

Sådan der ser min test ud, dagen efter æl (nej, spørg mig ikke, hvofor jeg også tester EFTER æl, -men det er noget med nysgerrighed, tror jeg)

Men altså, - det må vel ca. være det samme fær OG efter æl, -så mon ikke, den er positiv i morgen.?

Hihi

ja nysgerrig er man vel altid ! Må prøve at teste senere og imorgen )

Anmeld

13. marts 2013

Frk. Himmelblå

Elias2010<3 skriver:

Hihi

ja nysgerrig er man vel altid ! Må prøve at teste senere og imorgen )

Faktisk fordi, jeg ville prøve at se, hvor mange dage, jeg kunne teste positiv. Det kunne jeg så to dage.. - Og så den hersens test, der ligner din. - Og BTW så er clearblue da bare meget bedre, end de billige, hvor jeg aldrig har kunnet se, hvornår hvad skete!

Anmeld

13. marts 2013

Swerg

Frk. Himmelblå skriver:

Faktisk fordi, jeg ville prøve at se, hvor mange dage, jeg kunne teste positiv. Det kunne jeg så to dage.. - Og så den hersens test, der ligner din. - Og BTW så er clearblue da bare meget bedre, end de billige, hvor jeg aldrig har kunnet se, hvornår hvad skete!

Ja, men clearblue er også mega dyre  

240,- for 7 teste ....

det var 1. Og sidste gang

Anmeld

13. marts 2013

Swerg

Nu har jeg været i Matas og købe 7 strimmel æl teste. 175,- ?!?! Det er lige før clearblues alligevel kan betale sig ??

Anmeld

14. marts 2013

Rikke2404

Elias2010<3 skriver:

Nu har jeg været i Matas og købe 7 strimmel æl teste. 175,- ?!?! Det er lige før clearblues alligevel kan betale sig ??

Kan kun anbefale at man køber på nettet når det gælder de dyre G og ÆL test. Købte for nylig 5 stk ÆL test for 22kr inkl. porto. Havde dem efter 4 dage med posten  Det var jo bare super.. Der går mange til, så er det om at finde dem billigt - men i god kvalitet selvfølgelig. Og det var de også! 

Anmeld

14. marts 2013

Kløver

Mine 2 var lige tydelige men den var negativ og hsr gør haft en positiv hvor de var langt fra lige tydelige, så du kan ikke regne med tydeligheden af stregerne i de digitale men de er super gode til at fastslå æl

Anmeld

14. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du kan på trendsales købe 20 stk. digitale ÆL test til 375kr. 

Også kan du ikke bruge tydligheden af stregerne til noget,de fortæller desværre ikke,om du er tæt på ÆL eller ej. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.