Håber jo...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. marts 2013

CH2012

Hejsa alle I skønne kvinder her på baby.dk. 

Jeg stoppede jo med at tage mine mini-piller for 4 uger siden (præcist i dag), og fik faktisk menstruation allerede dagen efter. Jeg håber selvfølgelig på hurtigt gevinst, men regner slet ikk med at der rent faktisk er gevinst. Slet ikk nu, hvor jeg har oplevet en del menstruationsjag/smerter her de sidste par dage. Har en del humørsvingninger og i dag har jeg bare haft svedeture, så det vil noget. Jeg testede i dag (I know, det er måske lidt dumt) - og den var bragende negativ.

Jeg må derfor bare vente og se om min menstruation kommer - den har som oftest en cyklus på 28-35 dage.

Har I andre oplevet det samme som mig, og så stadig været gravid?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

CH2012

CH2012 skriver:

Hejsa alle I skønne kvinder her på baby.dk. 

Jeg stoppede jo med at tage mine mini-piller for 4 uger siden (præcist i dag), og fik faktisk menstruation allerede dagen efter. Jeg håber selvfølgelig på hurtigt gevinst, men regner slet ikk med at der rent faktisk er gevinst. Slet ikk nu, hvor jeg har oplevet en del menstruationsjag/smerter her de sidste par dage. Har en del humørsvingninger og i dag har jeg bare haft svedeture, så det vil noget. Jeg testede i dag (I know, det er måske lidt dumt) - og den var bragende negativ.

Jeg må derfor bare vente og se om min menstruation kommer - den har som oftest en cyklus på 28-35 dage.

Har I andre oplevet det samme som mig, og så stadig været gravid?  

Det skal lige siges, at jeg har ømme brystvorter og har haft det i halvanden uge, men ved også godt, at det kan hænge sammen med at jeg er stoppet med mini-pillerne...

Anmeld

12. marts 2013

betiinsen

for dig, det er jo ikke unormalt ikke at kunne teste endnu

Anmeld

13. marts 2013

CH2012

betiinsen skriver:

for dig, det er jo ikke unormalt ikke at kunne teste endnu

Nej, det er rigtigt. Tror også bare, jeg lidt har givet op på at håbe, men ja... Menstruation er jo ikk kommet endnu, så der er ikk noget der er sikkert endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.