Hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2013

ann-kristina

Hej

Jeg har fået til opgave at købe legetøj til lægehuset hvor jeg arbejder. Det vi har er gammelt og bliver kasseret, så alt skal udskiftes.

Hvad synes I der skal være til børnene i venteværelset?

Det skal være holdbart, må ikke larme, ikke for små dele (de forsvinder...) og skal kunne vaskes.

jeg har tænkt:legekøkken fra IKEA + gryder osv. Solide papbøger. En garage + nogle lidt store biler der til. Tegnepapir + farver. 

Og så er jeg blank. Derudover har vi Anders And blade.

Har I gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

K&S

ann-kristina skriver:

Hej

Jeg har fået til opgave at købe legetøj til lægehuset hvor jeg arbejder. Det vi har er gammelt og bliver kasseret, så alt skal udskiftes.

Det skal være holdbart, må ikke larme, ikke for små dele (de forsvinder...) og skal kunne vaskes.

jeg har tænkt:legekøkken fra IKEA + gryder osv. Solide papbøger. En garage + nogle lidt store biler der til. Tegnepapir + farver. 

Har I gode ideer?

Duplo klodser eller MegaBlocks klodser

Bondegård med lidt store dyr

Papir og farver tror jeg hurtigt kan blive brugt andre steder (som bord, væg m.m.)

Anmeld

12. marts 2013

trunte89

Hos vores læge er der duplo klodser og en gyngehest.

Og træ puslespil

Anmeld

12. marts 2013

Mettefpigen

Et legekøkken kommer til at larme....
Men bøger, tegne, biler uden lyde, bord+stole, gåvogn, dukkevogn eller dukker...

Anmeld

12. marts 2013

millesofie

ann-kristina skriver:

Hej

Har I gode ideer?

Dublo klodser var et hit hos vores læge

ellers tænker jeg

• en dukke eller to fra ikea og en seng
  • en læge taske / kuffert med bacis ting (evt ting i har selv, så i kan lægge nyt i, eller kig i genbrugen der har jeg fundet mange lægeting)
  • de der plastisk spil med vand inden i, hvor man skal trykke på en knap for at få små ringe til at svæve hen på en pind
  • store dyr

tænk på at børnene skal vente længe for 10min føles som 2timer for dem

Anmeld

12. marts 2013

ann-kristina

millesofie skriver:

Dublo klodser var et hit hos vores læge

ellers tænker jeg

• en dukke eller to fra ikea og en seng
  • en læge taske / kuffert med bacis ting (evt ting i har selv, så i kan lægge nyt i, eller kig i genbrugen der har jeg fundet mange lægeting)
  • de der plastisk spil med vand inden i, hvor man skal trykke på en knap for at få små ringe til at svæve hen på en pind
  • store dyr

tænk på at børnene skal vente længe for 10min føles som 2timer for dem

Had er det for nogle plastikting med vand i? Jeg mangler noget til de lidt større børn. Dem der ikke gider lege med klodser osv

Anmeld

12. marts 2013

millesofie

ann-kristina skriver:

Had er det for nogle plastikting med vand i? Jeg mangler noget til de lidt større børn. Dem der ikke gider lege med klodser osv

jeg finder dem tit i genbrugen
det er ligesom en gameboy den er bare ikke elektronisk
den har samme form og så er den af plastisk og med et vand spil inden i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.