hva så, hormonella?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
8 svar
3 synes godt om
12. marts 2013

frkanonym

ej hvor er jeg hormonfyldt lige pt.

på mit arbejde blev en af mine kollegaer, en vildt god ven, irriteret over noget arbejdsrelateret. det påvirkede mig så meget, at jeg blev trist til mode. 

nu zappede jeg på fjernsynet, kom forbi disney channel og så noget af filmen, der er derpå. der skete det, at en dreng blev sur på sin hund og bad den forsvinde, og det gjorde den. den hoppede over hegnet i haven og løb hjemmefra. og dét fældede jeg så en tårer og fik det faktisk rigtig træls indvendig.

hvad sker der med min krop? haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

gædde/gitte

frkanonym skriver:

ej hvor er jeg hormonfyldt lige pt.

på mit arbejde blev en af mine kollegaer, en vildt god ven, irriteret over noget arbejdsrelateret. det påvirkede mig så meget, at jeg blev trist til mode. 

nu zappede jeg på fjernsynet, kom forbi disney channel og så noget af filmen, der er derpå. der skete det, at en dreng blev sur på sin hund og bad den forsvinde, og det gjorde den. den hoppede over hegnet i haven og løb hjemmefra. og dét fældede jeg så en tårer og fik det faktisk rigtig træls indvendig.

hvad sker der med min krop? haha 

Jeg kan anbefale en papkasse til at slå på
Chokolade til trøst
og Ikke at se film med følser........ se noget....."for lækker til love" det er ihvert fald uden nogen form for følser og empati

Anmeld

14. marts 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

Ha, ha kan godt huske hvordan det var. Begyndte at græde til film der bare indeholdt en lille smule sørgeligt. Altså så tårene sprøjtede!! Og jeg græder almineligvis aldrig til film

Anmeld

14. marts 2013

frkanonym

Roselil skriver:

Ha, ha kan godt huske hvordan det var. Begyndte at græde til film der bare indeholdt en lille smule sørgeligt. Altså så tårene sprøjtede!! Og jeg græder almineligvis aldrig til film

har heller aldrig grædt til en film. og så lige en fra disney channel

Anmeld

14. marts 2013

M&F&C

gædde/gitte skriver:

Jeg kan anbefale en papkasse til at slå på
Chokolade til trøst
og Ikke at se film med følser........ se noget....."for lækker til love" det er ihvert fald uden nogen form for følser og empati

Jeg blev hidsig af at se det program mine hormoner tændte helt af, kunne skælde ud længe efter det var slut !

Anmeld

14. marts 2013

Janni.

M&F skriver:

Jeg blev hidsig af at se det program mine hormoner tændte helt af, kunne skælde ud længe efter det var slut !

Det er her papkassen kommer ind i billedet

Anmeld

14. marts 2013

M&F&C

Janni. skriver:

Det er her papkassen kommer ind i billedet

Det ville ikke være nok - manden skulle helst bekræfte mig i mine påstande om hvor lidt hjerne de har

Anmeld

15. marts 2013

gædde/gitte

M&F skriver:

ja det gør jeg også!!
Men jeg tænker også " hold nu kæft, hvor er det heldigt, at der findes mennesker der ikke, har så unaturligt høje tanker om sig selv..."

ærlig så tror jeg det er skuespil, og at de inderst inde alle er skøbelige og usikre på dem selv

Anmeld

15. marts 2013

M&F&C

gædde/gitte skriver:

ja det gør jeg også!!
Men jeg tænker også " hold nu kæft, hvor er det heldigt, at der findes mennesker der ikke, har så unaturligt høje tanker om sig selv..."

ærlig så tror jeg det er skuespil, og at de inderst inde alle er skøbelige og usikre på dem selv

Tror jeg også - og derfor bliver de nødt til at kompensere med at være nogen kræsne bitches, når ikke de er gode nok til dem selv, så er der jo heller ikke nogen der er gode nok til dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.