Ældre søskende med til JM??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2013

Clisolka

Vi har i dag haft Bella på 2,5 år hjemme pga. vi ikke har fået sovet meget i nat - hun har haft ondt i sit øre. Vi var en tur til lægen tidligere som kunne se der var noget ørevoks, som sidder så langt inde i øret at det trykker på trommehinden. Vi er begyndt at give hende noget væske som skal opløse det. 

I morgen skal jeg til 1. besøg hos JM - hvis ikke hun er frisk i morgen, så bliver jeg nødt til at tage hende med (hun har ikke feber). Det er jo begrænset hvor meget der skal ske til 1. besøg.... Men kan jeg godt tage hende med hvis nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Maja_4000

Altså det eneste der skete til mit første jm besøg var en snak .. Ved ikke om det er anderledes anden gang / i andre byer men jeg ville ikke have noget imod at tage Caroline med :b

Er det ikke tidligt du skal afsted?

Anmeld

12. marts 2013

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Altså det eneste der skete til mit første jm besøg var en snak .. Ved ikke om det er anderledes anden gang / i andre byer men jeg ville ikke have noget imod at tage Caroline med :b

Er det ikke tidligt du skal afsted?

Ja det er også det jeg tænker - jeg ved jo der ikke sker det helt vilde 1. gang  Jeg skal gå samme sted som med Bella, så der er legetøj i venteværelset 

Haha jeg studsede altså også lidt da jeg fik indkaldelsen - jeg er jo kun 13+3 i morgen. Måske det er alm. her i Holbæk når det er 2. gang 

Anmeld

12. marts 2013

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Ja det er også det jeg tænker - jeg ved jo der ikke sker det helt vilde 1. gang  Jeg skal gå samme sted som med Bella, så der er legetøj i venteværelset 

Haha jeg studsede altså også lidt da jeg fik indkaldelsen - jeg er jo kun 13+3 i morgen. Måske det er alm. her i Holbæk når det er 2. gang 

Ser er også legetøj i Roskilde .. De er nok vandt til der er børn med

Jeg troede bare man kom senere og færre gange afsted anden gang hehe

Anmeld

12. marts 2013

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Ser er også legetøj i Roskilde .. De er nok vandt til der er børn med

Jeg troede bare man kom senere og færre gange afsted anden gang hehe

Ja, det havde jeg egentlig også regnet med, men det er nok fordi de kontrollerer mig ekstra fordi jeg har sukkersyge  Jeg kan huske jeg var omkring 15+ da jeg var afsted 1. gang med Bella. 

Anmeld

12. marts 2013

spj

Du kan sagtens tage hende med.

Jeg havde min datter med til alle læge og jordemoder besøg fordi jeg har hende hjemme. Det resulterede så også i at hun lang tid efter jeg havde født troede, at jeg altid tissede i en kop
Hun var 2,5 da lillebror blev født. Hun synes det var vildt spændende og sjovt at høre hans hjerte slå.
Jeg tror det hjalp til, at det blev mere virkeligt for hende at der var noget inde i mors mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.