Tror jeg er gravid igen?:) billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
17 svar
10 synes godt om
12. marts 2013

betiinsen

Hej piger det er mig der har lavet en del oplæg med ægløsningstest der var positive en hel måned. Jeg havde en sa for halvanden måned siden og 2 uger efter var mit hcg på 0, og mine g test negative. Undrede mig over alle de positive ægløsningstest, og kontaktede derfor den hjemmeside billigtest.dk. De ringede i dag og sagde at jeg muligvis kunne være gravid igen, og om jeg ikke kunne teste. De mente at det var derfor jeg testede positiv på ægløsningstest. Jeg valgte derfor at teste med en g-test, som så således ud. Ved ikke helt om det kan passe endnu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

AnnaK89

Den kan jo nærmest ikke blive mere positiv
Tillykke

Anmeld

12. marts 2013

LinLin

Tillykke

Jeg blev gravid tre uger efter min sa

Anmeld

12. marts 2013

jeanne-skat

Tillykke

Anmeld

12. marts 2013

MIWULA

tillykke så posetiv så min test overhoved ikk ud. så den er vist god nok..

Anmeld

12. marts 2013

betiinsen

Tak piger, men tør ikke tro på noget endnu.. Ikke efter min sa. Men ser et håb i at den første test her er mere positiv end jeg nogensinde kunne frembringe ved min sa

Anmeld

12. marts 2013

StudPsyk

Tillykke! Mere knaldhamrende positive bliver de da vist ikke

Anmeld

12. marts 2013

CH2012

betiinsen skriver:

Hej piger det er mig der har lavet en del oplæg med ægløsningstest der var positive en hel måned. Jeg havde en sa for halvanden måned siden og 2 uger efter var mit hcg på 0, og mine g test negative. Undrede mig over alle de positive ægløsningstest, og kontaktede derfor den hjemmeside billigtest.dk. De ringede i dag og sagde at jeg muligvis kunne være gravid igen, og om jeg ikke kunne teste. De mente at det var derfor jeg testede positiv på ægløsningstest. Jeg valgte derfor at teste med en g-test, som så således ud. Ved ikke helt om det kan passe endnu

Det er nu et dejligt billede  Stort tillykke Hvad siger kæresten/manden til det? 

Anmeld

12. marts 2013

Lotus86

Der er da vidst ingen tvivl der Kæmpe stort tillykke

Anmeld

12. marts 2013

betiinsen

Tak piger.. Min kæreste ved det ikke endnu, tror først jeg fortæller ham det når jeg har været ved lægen.. Tror heller ikke helt selv på det før der ihh håber så meget i har ret, så jeg er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.