Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
håber i har en ide om hvad dette er.
det har bredt sig, det startede med kun 3 pletter, små røde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Børnesår?
Håber jeg ikke det er dog....
ESV skriver: Jeg vil også skyde på børnesår, desværre men ring og spørg lægen imorgen tidlig for er det børnesår må hun ikke komme i institution.
Jeg vil også skyde på børnesår, desværre men ring og spørg lægen imorgen tidlig for er det børnesår må hun ikke komme i institution.
men der er blæner ved børnesår ku jeg google mig frem til
Mor1012 skriver: men der er blæner ved børnesår ku jeg google mig frem til
min dreng har lige haft børnesår i ansigtet og syns ikke det ligner det på benet men aner ikke hvad det kan være
PernilleogLouis skriver: min dreng har lige haft børnesår i ansigtet og syns ikke det ligner det på benet men aner ikke hvad det kan være
nej jeg googlede også børnesår, og der ser ik helt sån ud.7
jeg må bare holde øje om det breder sig mere og så læge kontakt derefter
Synes umiddelbart at det ligner børne eksem.
Min datter for det pletvis i perioder.
MarleneOlsen skriver: Min søn har det ! Den havde ogs bredt sig til begge ben fik en homon crem hos lægen som ikk virkede så jeg begyndte at smøre med locobase den røde og nu det næsten væk
Min søn har det ! Den havde ogs bredt sig til begge ben fik en homon crem hos lægen som ikk virkede så jeg begyndte at smøre med locobase den røde og nu det næsten væk
okay er det "bare" noget eksem værk så ?
Kidztown skriver: Synes umiddelbart at det ligner børne eksem. Min datter for det pletvis i perioder.
hvad smør du med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128