Frk. hormonel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
8 svar
4 synes godt om
12. marts 2013

kriknu

Åh gud... frk. tudeprinsesse.

Jeg sidder og er igang med at se one tree hill (sæson 5) og jeg har aldrig tudet så meget til den serie som jeg har gjort i dag, har set serien flere gange, men den har aldrig påvirket mig så meget som i dag! 

men okay, det her afsnit indvolverer bryllup, brud der flygter, kidnapning, ond farfar reder barnebarn .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

FrkZier

kriknu skriver:

Jeg sidder og er igang med at se one tree hill (sæson 5) og jeg har aldrig tudet så meget til den serie som jeg har gjort i dag, har set serien flere gange, men den har aldrig påvirket mig så meget som i dag! 

men okay, det her afsnit indvolverer bryllup, brud der flygter, kidnapning, ond farfar reder barnebarn .. 

one tree hill har altid været det eneste jeg kunne tude til - har ALDRIG grædt til film osv, men one tree hill, der løber tårene frit

Anmeld

12. marts 2013

gædde/gitte

kriknu skriver:

Jeg er ikke med rogn... men hold kæft jeg tudede da jeg så "hatchi" den der med hunden, som mister sin ejer og sidder og venter på ham i 9 år på en togstation... den er autentisk

Jeg brølede fra start til slut!! og min mand grinte og grinte

Bare han siger hatchi...så får jeg en klump i halsen

Anmeld

12. marts 2013

Loa

gædde/gitte skriver:

Jeg er ikke med rogn... men hold kæft jeg tudede da jeg så "hatchi" den der med hunden, som mister sin ejer og sidder og venter på ham i 9 år på en togstation... den er autentisk

Den er også bare for vild....

Fuck jeg brølede også stakkels hunde basse der bare er sååååå trofast

Anmeld

12. marts 2013

kriknu

gædde/gitte skriver:

Den har jeg af en eller anden grund aldrig set!
 - og jeg ved ikke helt om jeg tør 

Anmeld

12. marts 2013

kriknu

FrkZier skriver:

one tree hill har altid været det eneste jeg kunne tude til - har ALDRIG grædt til film osv, men one tree hill, der løber tårene frit

Det er også en utrolig serie!
Normalt græder jeg også en lille smule, men slet ikke som det her.

Men at se Jamie blive kidnappet, 
Brooke få afslag på at blive adoptant (hedder det det? )

det gør ondt! 

Især fordi jeg forguder Jamie! han er den sødeste lille dreng 

Anmeld

12. marts 2013

FrkZier

kriknu skriver:

Det er også en utrolig serie!
Normalt græder jeg også en lille smule, men slet ikke som det her.

Men at se Jamie blive kidnappet, 
Brooke få afslag på at blive adoptant (hedder det det? )

det gør ondt! 

Især fordi jeg forguder Jamie! han er den sødeste lille dreng 

har du set hele serien færdig?

- Jamie er SÅ kær

Anmeld

12. marts 2013

kriknu

FrkZier skriver:

har du set hele serien færdig?

- Jamie er SÅ kær

Mangler vist nok lidt a sæson 9, men jeg er ikke helt sikker før jeg har set den igennem 

Han gør hele serien så meget bedre! og den måde de allesammen bare elsker ham på ... FANTASTISK! 
Men okay, hvem ville ikke elske Jamie 

Anmeld

12. marts 2013

Clisolka

gædde/gitte skriver:

Åååååh gud, den stortudede jeg også til - jeg så den da jeg ventede min datter. Den film var grunden til at jeg fandt ud af at jeg ventede mig, for sådan plejer jeg ikke at gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.