hjææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
25 svar
7 synes godt om
12. marts 2013

Mini us

ved godt tøj jeg ikke skal teste inden testdato men det er sååååå svært at lade vær 

vi er igennem 1. IVF forsøg og fik sat æg på (4cellet) lørdag d. 2. Marts. Tog ovitrelle tirsdag d.5. Dvs 14 dage siden Idag. Jeg skal teste på fredag men har ikke kunne lade vær at teste de sidste tre dage. selvom ovitrelle kan påvirke resultatet så har jeg taget en test morgen og en om eftermiddagen og stregen er blevet tydligere. 

Tænker at hvis det er ovitrellen der påvirker så burde stregen ikkeblive tydligerevel...?

Har vedhæftet foto og testen er taget Idag kl 15.00

hvad synes I..?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Mini us

En eller anden?

Anmeld

12. marts 2013

Mini us

12. marts 2013

Frkmtc

mukaniii skriver:

ved godt tøj jeg ikke skal teste inden testdato men det er sååååå svært at lade vær 

vi er igennem 1. IVF forsøg og fik sat æg på (4cellet) lørdag d. 2. Marts. Tog ovitrelle tirsdag d.5. Dvs 14 dage siden Idag. Jeg skal teste på fredag men har ikke kunne lade vær at teste de sidste tre dage. selvom ovitrelle kan påvirke resultatet så har jeg taget en test morgen og en om eftermiddagen og stregen er blevet tydligere. 

Tænker at hvis det er ovitrellen der påvirker så burde stregen ikkeblive tydligerevel...?

hvad synes I..?

Har slet ikke erfaringer med det , men gå er at der er gevinst !

Anmeld

12. marts 2013

Mini us

Taaaak  Håber

Anmeld

12. marts 2013

pussekat

hejsa
det sige til mig på sygehus at men ikke kun tro på før dag blodprøve men da for der er der

Anmeld

12. marts 2013

Neki

mukaniii skriver:

hvad synes I..?

Jeg vil gerne sige tillykke Jeg tror bestemt du skal være MOR! Jeg testede selv positiv første gang 8 dage efter ægopsætning, og den blev kun mere og mere positiv som dagene gik.

Jeg har tidligere testet positiv efter ægløsningssprøjten helt op til 14 dage efter, men der er testen blev svagere og svagere. Og har aldrig været så tydelig som din 14 dage efter.

Anmeld

12. marts 2013

tweety2060

Har desværre ikke erfaring med det, men krydser for jer

Anmeld

12. marts 2013

Mini us

Neki skriver:

Jeg vil gerne sige tillykke Jeg tror bestemt du skal være MOR! Jeg testede selv positiv første gang 8 dage efter ægopsætning, og den blev kun mere og mere positiv som dagene gik.

Jeg har tidligere testet positiv efter ægløsningssprøjten helt op til 14 dage efter, men der er testen blev svagere og svagere. Og har aldrig været så tydelig som din 14 dage efter.

Puuuuha hååååber du har ret  Mange tak

Anmeld

12. marts 2013

Mini us

pussekat skriver:

hejsa
det sige til mig på sygehus at men ikke kun tro på før dag blodprøve men da for der er der

Ja vrettet godt men krydser ogsåalt der kan krydses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.