hjemmeinsemination??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.062 visninger
10 svar
2 synes godt om
12. marts 2013

tweety2060

I jagten på ønsket graviditet har Jeg læst stolpen og stolpen ned om gode råd på nettet... Og stødte på tråde om hjemmeinsemination..... Man kan endda købe inseminationssæt(dog i udlandet)
LÆste så om par der selv havde forsøgt sig med sprøjter købt på apotektet....
Så tænker jeg-vil iikke kommentere på hvorfor hjemmeinsemination kontra hjemmehygge-, men kan sæden tåle det? At blive trykket gennem en sprøjte??
Nå det var bare et undrende spørgsmål herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

k&k&k&k

tweety2060 skriver:

I jagten på ønsket graviditet har Jeg læst stolpen og stolpen ned om gode råd på nettet... Og stødte på tråde om hjemmeinsemination..... Man kan endda købe inseminationssæt(dog i udlandet)
Så tænker jeg-vil iikke kommentere på hvorfor hjemmeinsemination kontra hjemmehygge-, men kan sæden tåle det? At blive trykket gennem en sprøjte??

Har ingen erfaring - kun med hygge-metoden

Men jeg tror at det måske er for at få det "langt" nok op? Ellers kan jeg ikke lige se hvad forskellen skulle være ?

Anmeld

12. marts 2013

Kløver

Hvis man bare bruger en enganssprøjte tvivler jeg på de gør forskel, tværtimod
Tror bestemt ikke sæden tager skade, sædcellerne ligger jo i sædvæsken

Anmeld

12. marts 2013

tweety2060

k&k&k skriver:

DDe

Har ingen erfaring - kun med hygge-metoden

Men jeg tror at det måske er for at få det "langt" nok op? Ellers kan jeg ikke lige se hvad forskellen skulle være ?

Den ene var vist enlig kvinde som havde en "doner" så det kan jeg forstå men på mig virker det som en "hård" behandlig af sæden... Og undrede mig over om den kunne tåle det....
Mangler at høre om der var "held i sprøjten"

Anmeld

12. marts 2013

tweety2060

Maja84 skriver:

JJojHvis man bare bruger en enganssprøjte tvivler jeg på de gør forskel, tværtimod
Tror bestemt ikke sæden tager skade, sædcellerne ligger jo i sædvæsken

Jo Jo selvfølgelig er for sædvæsken men var ikke sikker på de tåler at møde sprøjte-stemplet.....

Anmeld

12. marts 2013

Kløver

tweety2060 skriver:

Jo Jo selvfølgelig er for sædvæsken men var ikke sikker på de tåler at møde sprøjte-stemplet.....

Tror jeg ikke gør noget, er jo kun det sidste som bliver trykket, men enlige tænker jeg at det er ok, men tror ikke det giver par en fordel, da sæden jo renses op, fjerner koldbøtterne osv, og så bliver den fine sæd sprøjtet op, men ved insiminination bliver det jo sprøjtet helt op i den øverste del af livmoderen. Men selve trykket tror jeg ikke betyder noget

Anmeld

12. marts 2013

gædde/gitte

tweety2060 skriver:

de bruger jo også sprøjte på klinikken og en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang forlængerledning, så sæden kommer forbi alle forhindringer er den også med?? for ellers duer det jo kun som supplement for diller

Anmeld

12. marts 2013

tweety2060

gædde/gitte skriver:

Jaddedetigøgørd

de bruger jo også sprøjte på klinikken og en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang forlængerledning, så sæden kommer forbi alle forhindringer er den også med?? for ellers duer det jo kun som supplement for diller

Ja det gør de vel på klinkken, jeg havde bare hæftet mig ved den laaange tynde fleksible slange
Ved faktisk ikke om den er med i sættet-fik ikke kigget på det da jeg faldt over tråden

Anmeld

12. marts 2013

Kløver

tweety2060 skriver:

Ja det gør de vel på klinkken, jeg havde bare hæftet mig ved den laaange tynde fleksible slange
Ved faktisk ikke om den er med i sættet-fik ikke kigget på det da jeg faldt over tråden

Ej jeg skulle ikke nyde noget af at ligge der og få manden til at stikke lang tynd slange op i mig griner puha

Anmeld

12. marts 2013

Rockertand

tweety2060 skriver:

Jeg kan huske, at jeg har læst om en herinde, der har brugt det, men jeg kan jo ikke huske hvem.....:?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.