Ide feedback søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har gået med en del ideer til forskellige nye tøj ting så ville lige prøve at høre ad herinde om der overhovedet er marked for det og hvad I ellers måske har at sige til det.

Her lidt spørgsmål jeg håber I vil hjælpe med at besvare for at hjælpe mig videre:

Børnetøj:

B1. Hvis I skulle købe nyt tøj med uld i hvad måtte de så max koste pr. stk?

B2. Ville I være interesseret i forskellige former for tøj med uld i alle delene? (f.eks. heldragter i uld til natten som jeg ingen steder har kunnet finde)

B3. Hvilke farver ville du gerne se på dit barns tøj til hhv. piger og drenge? (har kun set uld tøj med striber i sort og grå, eller rød og grå eller i cremefarve)

B4. Hvad vil du helst at barnets tøj lukkes med?(trykknapper, lynlås, velcro? eller andet?)

B5. Andre ting end tøj der kunne være rart at finde i uld eller med uldmix?(tænker f.eks. legetæppe med overhængende ting til gulvet?)

Lingeri:

L1. Hvad ville du max give for en ny BH hvis den kunne tilpasses 100% efter dine mål?(ideen er at lave en BH der sælges i flere dele som man så selv sætter sammen efter de størrelser der passer med stropper, skål og omfang)

L2. Hvad ville du helst din BH blev lukket med?(trykknapper, kroge, velcro, lynlås? eller andet?)

L3. Hvilke farver ville du købe BH i?

L4. Hvad slags stof vil du helst have BH i?(skulle der f.eks. være bh'er med uld i?)

L5. Ville du helst købe for en samlet pris for alle dele eller en pris pr. del?(tænker det måske kunne være rart at kunne købe flere farver af en af delene uden at skulle købe en hel BH hver gang?)

Håber I vil hjælpe mig lidt her med at få lidt mere styr på mine ideer

Og så lige et sidst spørgsmål: Ville du helst foretrække at det blev lanceret som et seperat mærke eller at det kom som en del af allerede eksisterende mærker?

Hvad ville I selv vælge hvis I skulle prøve at starte det op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

L&V

Wampires skriver:

har gået med en del ideer til forskellige nye tøj ting så ville lige prøve at høre ad herinde om der overhovedet er marked for det og hvad I ellers måske har at sige til det.

Her lidt spørgsmål jeg håber I vil hjælpe med at besvare for at hjælpe mig videre:

Børnetøj:

B2. Ville I være interesseret i forskellige former for tøj med uld i alle delene? (f.eks. heldragter i uld til natten som jeg ingen steder har kunnet finde)

B3. Hvilke farver ville du gerne se på dit barns tøj til hhv. piger og drenge? (har kun set uld tøj med striber i sort og grå, eller rød og grå eller i cremefarve)

B4. Hvad vil du helst at barnets tøj lukkes med?(trykknapper, lynlås, velcro? eller andet?)

B5. Andre ting end tøj der kunne være rart at finde i uld eller med uldmix?(tænker f.eks. legetæppe med overhængende ting til gulvet?)

Lingeri:

L1. Hvad ville du max give for en ny BH hvis den kunne tilpasses 100% efter dine mål?(ideen er at lave en BH der sælges i flere dele som man så selv sætter sammen efter de størrelser der passer med stropper, skål og omfang)

L2. Hvad ville du helst din BH blev lukket med?(trykknapper, kroge, velcro, lynlås? eller andet?)

L4. Hvad slags stof vil du helst have BH i?(skulle der f.eks. være bh'er med uld i?)

L5. Ville du helst købe for en samlet pris for alle dele eller en pris pr. del?(tænker det måske kunne være rart at kunne købe flere farver af en af delene uden at skulle købe en hel BH hver gang?)

Og så lige et sidst spørgsmål: Ville du helst foretrække at det blev lanceret som et seperat mærke eller at det kom som en del af allerede eksisterende mærker?

Jeg er vild med uld. Vi bruger uld bodyer, strømpebukser, leggings, futter , køredragt , huer og vanter. Vi køber som regel joha pga de lukker tæt i halsen, er robust, fine farver og go pris.
Natdragter er jeg glad for lynlås og ellers trykknapper.

Anmeld

12. marts 2013

HeidiØ

Wampires skriver:

Børnetøj:

Lingeri:

Altså, nu er jeg ikke uld-menneske, så jeg springer lige direkte på dine lingeri spørgsmål. William (og mig selv i øvrigt) sveder aaaaalt for meget til at bruge uld Osse om vinteren!

L1. Hvad ville du max give for en ny BH hvis den kunne tilpasses 100% efter dine mål?
Det lyder smart hvis man ku specialdesigne til ens mål. Nu er jeg blevet målt til en rimelig ordinær størrelse, og giver i forvejen en 300,- ca for en BH, som er god. Så jeg ville da nok gerne give lidt ekstra, hvis den ligefrem var helt tilpasset !

L2. Hvad ville du helst din BH blev lukket med?
Kroge, helt klart. Jeg ville være bange for de sprang op ellers.

Der er jeg forholdsvis kedelig. Hvid, sort eller beige. Er slet ikle til farver i BH verdenen.

L4. Hvad slags stof vil du helst have BH i?
Silke lignende, uden for mange blonder.

L5. Ville du helst købe for en samlet pris for alle dele eller en pris pr. del?
Jeg synes det kunne være super hvis man kunne begge dele. Det er ofte jeg bare køber BHen.. men så kunne der måske være en lille rabat hvis man tog trusser med.

Anmeld

12. marts 2013

modesty

Jeg bruger ikke BH, så jeg nøjes med at svare m.h.t. børnetøj :-)

Børnetøj:

Det kommer helt an på hvilken beklædningsdel. Umiddelbart er jeg lidt nærig fordi jeg synes man kan finde rigtig mange gode uldting brugt til en billig penge. Har f.eks et par rigtig lækre uldsweatre som jeg har købt brugt til min søn for en halvtredser stykket. Det er selvfølgelig urealistisk for en ny vare, men jeg ville nok ikke give mere end:

300 for en sweater.

100 for en body eller heldragt (man kan få nogle gode 100% merinould bodyer i Føtex til ca. den pris så vidt jeg husker).

Og her snakker vi 100% uld. Jeg er ikke særlig vild med de blandingsting man kan købe som er 50/50 uld/bomuld - jeg synes at de bliver underligt tykke i stoffet. Til en sweater ville det måske være fint, men ikke til body/heldragt.

B2. Ville I være interesseret i forskellige former for tøj med uld i alle delene? (f.eks. heldragter i uld til natten som jeg ingen steder har kunnet finde)

Min søn er meget varm, så jeg ville ikke bruge uld i det inderste lag, nej (PS: der er masser af mærker der laver heldragter med uld - f.eks Joha, og Mads&Mette har vist også ind imellem, og Engel o.s.v.)

B3. Hvilke farver ville du gerne se på dit barns tøj til hhv. piger og drenge? (har kun set uld tøj med striber i sort og grå, eller rød og grå eller i cremefarve)

Jeg kunne også godt savne flere farver i uldtøj. Til min dreng kan jeg godt lide både brun, blå, grøn, gul, orange, lilla. Gerne flere farver blandet sammen, altså f.eks striber eller mønstre.

B4. Hvad vil du helst at barnets tøj lukkes  med?(trykknapper, lynlås, velcro? eller andet?)

Det kommer an på hvilken beklædningsdel. Bodyer og heldragter kan jeg bedst lide trykknapper for jeg tænker at det må være koldt mod kroppen med lynlås. Cardigans foretrækker jeg faktisk lynlås, da det er meget mere praktisk end en masse knapper, men det er meget svært at finde. Det kræver selvfølgelig at der er strikket ret tæt hvis det er en strikbluse, for ellers bliver det nok for tungt med en lynlås. Men f.eks som den her Nørgaard trøje i uld:  http://www.miinto.dk/p-212718-mads-norgaard-strik (den findes også til børn, men kan kun finde link til voksenmodellen)

Hmmm, det lyder da lækkert, men umiddelbart tænker jeg at det ville blive for dyrt til at jeg ville prioritere det. Men et helt almindeligt striktæppe til barnevognen i uld har jeg haft og været meget glad for.

PS: Du nævner uldmix, og der vil jeg lige tilføje at jeg ikke køber tøj til min søn som indeholder f.eks acryl. Hvis du mener uld/bomuld er det selvfølgelig noget andet.

Anmeld

12. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tak for foreløbig feedback det er taget med i den videre tankebehandling

Håber der er flere der vil komme med flere svar/forslag

jeg aner intet om hvad prisen ville ende på for har endnu ikke undersøgt hvad stof-tråd-tid tilsammen ville blive

Det er altsammen stadig en lille drøm inden i mit hovede jeg prøver at gøre mere med efter at jeg har fået en symaskine jeg ville kunne bruge til at måske gøre mere ved det end lade det forblive en drøm

Kunne altid være noget med at have som en minibeskæftigelse så det bare betalte sig selv og så en lille smule mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.