Aviaja 14,5 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
11 svar
5 synes godt om
12. marts 2013

Vivian87

Jaaa, jeg er ikke så super aktiv herinde lige pt, men en lille update skal i da have, i tilfælde af at der sidder nogen og rent faktisk følger med i mit liv

Aviaja er nu 14,5 måned gammel og hun er bare en bølle af en anden verden Der er SÅ meget krudt i numsen på hende og hun er simpelthen den gladeste lille pige

Hun har gået siden hun var 11 måneder og vil rigtig gerne løbe, men de små søde ben kan ikke helt følge med endnu så det har resulteret i et par skrammer på næsen et par gange.

Hun "snakker" helt vildt - siger dog ikke sååå mange rigtige ord endnu Hun kan dog sige Hej, Mor, Mad (maj), Far, Nej og traktor (krakor).

Hun har fået de 4 fortænder, og igår opdagede vi lige at hun har fået 2 kindtænder også - selvom hun godt nok har sprunget hjørnetænderne over Tandlægen vil godt lige se hende, så det skal vi på mandag. Og på fredag står den på 15. måneders vaccine.

I skal heller ikke snydes for et lille billede af mit guld
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Vivian87

63 visninger og ikke een eneste kommentar??

Anmeld

13. marts 2013

TNBC

Vivian87 skriver:

Jaaa, jeg er ikke så super aktiv herinde lige pt, men en lille update skal i da have, i tilfælde af at der sidder nogen og rent faktisk følger med i mit liv

Aviaja er nu 14,5 måned gammel og hun er bare en bølle af en anden verden Der er SÅ meget krudt i numsen på hende og hun er simpelthen den gladeste lille pige

Hun har gået siden hun var 11 måneder og vil rigtig gerne løbe, men de små søde ben kan ikke helt følge med endnu så det har resulteret i et par skrammer på næsen et par gange.

Hun "snakker" helt vildt - siger dog ikke sååå mange rigtige ord endnu Hun kan dog sige Hej, Mor, Mad (maj), Far, Nej og traktor (krakor).

Hun har fået de 4 fortænder, og igår opdagede vi lige at hun har fået 2 kindtænder også - selvom hun godt nok har sprunget hjørnetænderne over Tandlægen vil godt lige se hende, så det skal vi på mandag. Og på fredag står den på 15. måneders vaccine.

Hun er så sød..

Anmeld

13. marts 2013

Dorthe1986

Hun er bare så fin det er bare en skøn tid, når de rigtig begynder at snakke og forstå

Anmeld

13. marts 2013

female

Hvor er hun sød. Men av for en skramme på næsen. Den må have gjort ondt!

Anmeld

13. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Aviaja er bare smækker lækker søde! 

Anmeld

13. marts 2013

Jibbe

Hun er godt nok en dejlig lille pige som er super dygtig! Jeg synes det er mange ord at kunne som 1 årig

Anmeld

13. marts 2013

Frejsmor

Sikke en fin og lækker lille pige, sys da godt nok også hun er dygtig, der er ikke meget forskel på hendes ordforråd og min søns(og han er næsten 1&frac12

Må jeg spørge hvorfor tandlægen gerne vil se på din datter?

Anmeld

13. marts 2013

Frk. Himmelblå

Vivian87 skriver:

Nuttet 

Og hvor er det dog sjovt, så mange unger, der begynder deres sprog med at sige "traktor". Man må undres over deres små, krøllede hjerner!

Anmeld

13. marts 2013

BigHope13

Ihhh men altså når man først læser din i indlæg og så ser de billeder så trækker jeg altså smilet helt op til ørene, hun ser bare alt alt for lækker ud og hun ligner en rigtig vildbasse med skrammer på næsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.