dating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. marts 2013

Anonym trådstarter

heeej

findes der ingen dating sider, hvor det ikke koster en bondegård at være medlem, hvorfor skal alting koste penge ..

var blevet rigtig glad for dating.dk - men har ikke lige 500kr hver 8uge eller hvor meget det er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

heeej

findes der ingen dating sider, hvor det ikke koster en bondegård at være medlem, hvorfor skal alting koste penge ..

var blevet rigtig glad for dating.dk - men har ikke lige 500kr hver 8uge eller hvor meget det er..

I sin tid, som snart er 5 år siden, der brugte jeg netdating.dk, hvor jeg mødte min nuværende kæreste Den var i hvert fald gratis dengang, men skal ikke kunne sige om det har ændret sig

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

I sin tid, som snart er 5 år siden, der brugte jeg netdating.dk, hvor jeg mødte min nuværende kæreste Den var i hvert fald gratis dengang, men skal ikke kunne sige om det har ændret sig

må jeg se på, for synes single.dk og dating.dk - der skal man betale for at se og sende breve. se hvem der viser interesse i en og for at se billeder..

det da rigtig træls at det skal være sådan..

Anmeld

12. marts 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

må jeg se på, for synes single.dk og dating.dk - der skal man betale for at se og sende breve. se hvem der viser interesse i en og for at se billeder..

det da rigtig træls at det skal være sådan..

Ja det synes jeg også. Synes i hvert fald det er grotesk at det skal være SÅ dyrt

Anmeld

12. marts 2013

livhemdrup

Hvad med zoosk

kan dog ik huske hvad det koster

Anmeld

12. marts 2013

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Ja det synes jeg også. Synes i hvert fald det er grotesk at det skal være SÅ dyrt

ja lige mine ord..

Anmeld

12. marts 2013

AlberteSophie

Nu har jeg aldrig brugt nogen form for dating sider, men tænker hvis jeg skulle benytte mig af det, havde jeg brugt en side der koster penge for at undgå de useriøse brugere! (:

Anmeld

12. marts 2013

Valle81

Hejsa:0)

Jeg mødte min mand på love.dk:0)

En rigtig lækker hjemmeside, og det kostede bestemt ikke en bondegård:0)

Anmeld

12. marts 2013

tarkoflen

Det er da fuldstændig sindsygt dyrt! Det ville jeg godt nok heller ikke betale!

Ved at nogle af mine venner har været rigtig glad for noget der hedder singler i byen, som er sådan noget, hvor der laves arrangementer for singler, hvor man tager til koncerter, i byen eller på skovtur sammen med en masse andre singler, det tror jeg, at jeg ville benytte mig af i stedet! Men jeg er også mere til at møde folk irl end på nettet

Jeg brugte dating for efterhånden mange år siden, og der var det ikke så dyrt, men jeg fandt så til gengæld heller ikke nogle gode bud på en kæreste

Anmeld

12. marts 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

heeej

Youdate er gratis med alt på siden , var det da jeg brugte det i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.