Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger .
Jeg er stoppet med P piller for 2,5 uger siden.
På dag 5-6 stykker havde jeg positiv æl test. Kan hormonerne i P piller lave positiv æl test???
Nu er jeg på cyklusdag 15 og har slet ikke testet positivt siden de dage .
Jeg har de sidste par dage haft enorm uro i understellet og jeg er SÅ øm!
Bare når jeg går, gør det ondt ..
Jeg håber at her er en der vil svare på mine spørgsmål
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger . Jeg er stoppet med P piller for 2,5 uger siden. På dag 5-6 stykker havde jeg positiv æl test. Kan hormonerne i P piller lave positiv æl test??? Nu er jeg på cyklusdag 15 og har slet ikke testet positivt siden de dage . Jeg har de sidste par dage haft enorm uro i understellet og jeg er SÅ øm! Bare når jeg går, gør det ondt .. Jeg håber at her er en der vil svare på mine spørgsmål Knus
lassemor07 skriver: nej p-pillerne burte ikke kunne fremtrylle en positiv æl-test, der kan gå op til et år før af din cyklus er normal efter du er stoppet på p-piller da kroppen lige skal finde sin egen cyklus efter den har været påvirket af homoner og det kan godt give forsinket mens og graviditets symtomer men der er ikke andet for af vente og se hvad der sker og teste Men for af du er heldig af den er der i første forsøg
nej p-pillerne burte ikke kunne fremtrylle en positiv æl-test, der kan gå op til et år før af din cyklus er normal efter du er stoppet på p-piller da kroppen lige skal finde sin egen cyklus efter den har været påvirket af homoner og det kan godt give forsinket mens og graviditets symtomer men der er ikke andet for af vente og se hvad der sker og teste Men for af du er heldig af den er der i første forsøg
Mange tak for svar
fik også min søn i 1. Forsøg efter P-piller så krydser!
Jeg kan simpelthen ikke forstå at det skal gøre så ondt i underlivet !
Anonym skriver: Jeg kan simpelthen ikke forstå at det skal gøre så ondt i underlivet !
da jeg stoppede på p-piller i julen 2011 havde jeg også noget der tilnærmelsesvist godt kunne kaldes mavekramper, for satan jeg havde ondt nogle dage! Man kunne godt mærke, at det hele lige skulle omjusteres dernede!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128