Hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2013

Malthe2010

Jeg er for det første forkølet (BIG TIME) så i nat vågnede jeg med smerte i mit venstre øre  Aldrig har jeg prøvet noget så slemt!! nu her til morgen har jeg trykken/smerte i brystet/solar plexus. 

Jeg er gravid 14+6, og virkelig nervøs og det påvirker maven på nogen måde!!

men skal jeg ringe til nogen, altså jeg skal jo ringe til lægen her når de åbner telefonen omkring mine smerter i øret, men ville i ringe til hospitalet omkring maven?? 

Jeg er virkelig forvirret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

B&J

få du ringet ang dit øre. HUSK dit barn har det trykt og godt der inde jeg havde også en ordenlig omgang sygdom, og hostede til den store guld medajle med feber osv, og baby havde det fint HUSK at drikke og spise det du kan du skal nok blive rask

Anmeld

12. marts 2013

LMX

Malthe2010 skriver:

Jeg er for det første forkølet (BIG TIME) så i nat vågnede jeg med smerte i mit venstre øre  Aldrig har jeg prøvet noget så slemt!! nu her til morgen har jeg trykken/smerte i brystet/solar plexus. 

Jeg er gravid 14+6, og virkelig nervøs og det påvirker maven på nogen måde!!

men skal jeg ringe til nogen, altså jeg skal jo ringe til lægen her når de åbner telefonen omkring mine smerter i øret, men ville i ringe til hospitalet omkring maven?? 

Jeg er virkelig forvirret 

Hvis det kan give dig ro i sindet at ringe til læge,sygehus eller en helt anden så ring. Det vigtigste er at du har det godt.

Husk på at det er dig der er syg. Ikke baby i maven.  

God bedring

Anmeld

12. marts 2013

tweety2060

Er du bekymret for din hosten påvirket baby??
Jeg ville nok tage kontakt til lægevagten først, så kunne de vurdere om du Kan hente på egen læge, så ses af lægevagten eller på sygehuset.....
God bedring

Anmeld

12. marts 2013

Muffinmus

Ørepine er træls så kontakt lægen. Ang brystsmerter så er det ofte mavesyre der giver en smerter der. Så prøv evt halsbrandspiller i mod det. Start med det i håndkøb og se om det evt hjælper.

Anmeld

12. marts 2013

tarkoflen

Jeg ville ringe til lægen og snakke med ham/hende om både ørepinerne og trykken for brystet!

Rigtig god bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.