hælp til æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2013

Anonym trådstarter

er denne positiv ?? kan ikke helt bedømme det ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

er denne positiv ?? kan ikke helt bedømme det ??

Ikke helt.

Anmeld

11. marts 2013

Kløver

Jeg synes den ser positiv ud

Anmeld

12. marts 2013

Newsence

min fersetilitets jordmoder sagde til mig at kan man ikke helt bedømme om den er positiv eller ej så er den positiv. Hvis der er SÅ lidt forskel som på din test så er den positiv...

Nu ved jeg ikke hvilket mærke du bruger men kan fortælle at dem man køber i supermarked har tendens til at vise en lidt svagere streg end dem fra apoteket/ billig test.dk. Dette er egne erfaringer da jeg ikke kunne forstå hvorfor hun testede mig positiv mens jeg selv testede negativ. Så to gange prøvede jeg en af hver og begge gange var den billige lidt svagere. Men som sagt din er helt sikekrt positiv eller meget tæt på, så tæt at der kan være tale om timer du enten har taget den for tidligt eller sent an på hvor længe du har ÆL...

Held og lykke

Anmeld

12. marts 2013

Peanut

Lige ved og næsten 

Tænker at hvis du havde ventet et par timer med at tage den, havde den været knald positiv - så jeg ville regne den for positiv 

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

tak for svar

grunden til at jeg testede var egentlig fordi jeg mærkede sådan at det trak sig sammen og ligesom om at det blev skudt afsted, så tænkte at det måske var min ægløsning

Anmeld

13. marts 2013

sulo

Nu spørger jeg nok dumt (har ikke selv erfaringer med ÆL- test) men er det ikke det samme som ved graviditets test, 1 streg negativ, 2 streger positiv?

Anmeld

13. marts 2013

gædde/gitte

sulo skriver:

Nu spørger jeg nok dumt (har ikke selv erfaringer med ÆL- test) men er det ikke det samme som ved graviditets test, 1 streg negativ, 2 streger positiv?

jo
men en ÆL kan godt starte med en svag streg den ene dag, så lidt mere tydlig den næste og så helt positiv op til ægløsning som jo så finder sted i løbet af de næste 2 døgn

Anmeld

13. marts 2013

Tøs85

sulo skriver:

Nej sådan er det ikke.. En æggeløsningstest er kun positiv hvis test stregen er ligeså rød som kontrolstegen eller mere rød
Og det er ikke et dumt spørgsmål..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.