Hvad svindlere ikke gør, for at rippe dig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

helle85

Leneur skriver:

Har lige modtaget en mail fra skat@skat.dk om at jeg skal have penge tilbage. Kan kun grine af den, for den er fuld af stavefejl og vendinger skat ikke ville bruge. Så pas på derude.

ja de er ikke rigtig kloge dem har jeg fået en del af plus en del andre som skulle være fra nordea om at hvis jeg kikker på linkert så vil der komme mere sikkerhed på min konto osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Kay

esioul skriver:

Den har jeg også fået

håber ik der er nogle der falder for den

Anmeld

12. marts 2013

nielsen80

Kay skriver:

håber ik der er nogle der falder for den

Det værste er, at dem der falder for det, jo ofte er ældre mennesker eller lign, som ikke har IT som en integreret del af deres hverdag, og derfor heller ikke tager de forholdsregler vi andre ser som naturlige.

Anmeld

12. marts 2013

Kay

nielsen80 skriver:

Det værste er, at dem der falder for det, jo ofte er ældre mennesker eller lign, som ikke har IT som en integreret del af deres hverdag, og derfor heller ikke tager de forholdsregler vi andre ser som naturlige.

nej lige netop... ved min farmor kunne finde på at trygge på dem og give oplysninger...

min mands mormor er også blevet ringet op af en af dem der fra microsoft... eller dewt udgiver de sig for... og fortæller at ens computer er inficeret så man skal gøre sådan og sådan og give dem adgang og jeg ved ik hvad...

heldigvis kunne hun ikke finde ud af at gøre det for ellers havde hun gjort det

Anmeld

12. marts 2013

nielsen80

Kay skriver:

nej lige netop... ved min farmor kunne finde på at trygge på dem og give oplysninger...

min mands mormor er også blevet ringet op af en af dem der fra microsoft... eller dewt udgiver de sig for... og fortæller at ens computer er inficeret så man skal gøre sådan og sådan og give dem adgang og jeg ved ik hvad...

heldigvis kunne hun ikke finde ud af at gøre det for ellers havde hun gjort det

Hvor strengt altså!

Anmeld

12. marts 2013

Kay

nielsen80 skriver:

Hvor strengt altså!

ja! helt vildt!

Anmeld

12. marts 2013

Kay

helle85 skriver:

ja de er ikke rigtig kloge dem har jeg fået en del af plus en del andre som skulle være fra nordea om at hvis jeg kikker på linkert så vil der komme mere sikkerhed på min konto osv

haha den har jeg lige fået i dag... og jeg har ikke engang nordea

Anmeld

12. marts 2013

Carina:-)

Den får jeg også jævnligt

Anmeld

12. marts 2013

Leneur

MortilElias2010 skriver:

Desuden så vil man aldrig få breve fra skat (e-mails) på sin almindelige malkonto men på borger.dk eller skat.dk  Jeg vil mene man højst vil få besked om vigtig post over sin almene mailadresse, i så fald det foreligger på en af ovennævnte mailadresser. 

Nej, det er jo det men synes godt nok det er træls at det sker.

Anmeld

12. marts 2013

helle85

Kay skriver:

haha den har jeg lige fået i dag... og jeg har ikke engang nordea

det er da godt nok grineren:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.