Sminkebord til knap 3 årig pige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Karo

trunte89 skriver:

Super tusind tak! Hun er blevet alt for stor til hendes lille plastik sminkebord og stol.

Husk lige at se om målene passet hende. Mine børn er jo små så bordet passer hende perfekt. sælgeren ment at de kunne bruges op til 5 år, men min søn på 4 1/2  kan sagtens bruge det 1-2 år mere. Men igen er han lille af sin alder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

tinasmor

Din datters nye "legetøj" bliver da det største hit, når hendes små venner kom hjem hos jer God ide med tomme dåser og pensler. Her fik min datter sådan noget legesminke i julegave af noget familie. Jeg troede ikke der var rigtig sminke (troede at det f.eks var sådan en plastik læbestift man kan putte på dukker eller sådan noget) Men nej, nej, da hun kom ud var der læbestift og øjenskygge med glimmer i hele hoved. Da mor ikke vil have at hende 4 årige går sådan rundt, tog mor det væk og en meget ked af det pige som proklamerede at jeg var verdens dummeste mor Så måske sådan noget som dette kunne være et godt kompromis.

Anmeld

12. marts 2013

Karo

tinasmor skriver:

Din datters nye "legetøj" bliver da det største hit, når hendes små venner kom hjem hos jer God ide med tomme dåser og pensler. Her fik min datter sådan noget legesminke i julegave af noget familie. Jeg troede ikke der var rigtig sminke (troede at det f.eks var sådan en plastik læbestift man kan putte på dukker eller sådan noget) Men nej, nej, da hun kom ud var der læbestift og øjenskygge med glimmer i hele hoved. Da mor ikke vil have at hende 4 årige går sådan rundt, tog mor det væk og en meget ked af det pige som proklamerede at jeg var verdens dummeste mor Så måske sådan noget som dette kunne være et godt kompromis.

Jeg har godt set de her sminkesæt, og som regl stå det kun på bagsiden at det er rigtig sminke og ikke legesminke. 

Og der har ingen betydning at bøtterne er tomme. 

Anmeld

12. marts 2013

trunte89

Karo skriver:

Husk lige at se om målene passet hende. Mine børn er jo små så bordet passer hende perfekt. sælgeren ment at de kunne bruges op til 5 år, men min søn på 4 1/2  kan sagtens bruge det 1-2 år mere. Men igen er han lille af sin alder.

Ja okay, det tænkte jeg self ikke lige over. Det ser nemlig ret stort ud på billedet. Måske jeg skal kigge efter noget andet så. Min datter er 5 år, og rimelig stor af sin alder. Men det skal hvertfald helt sikker have samme farver som dette ( måske jeg kan finde noget jeg kan male ). Det rigtig flot ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.