Tror i ikke ægløsningstestene virker, eller er det min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. Var den første feb ude for en sa, men kom hurtigt ovenpå og mit hcg blev målt og var nede på 0 den 14feb. Er også blevet scannet og alt var helt normalt... Fik at vide vi bare kunne forsøge med det samme igen, så jeg har taget ægløsnings test lige siden. Men alle jeg har taget er positive. Testene var helt nye, så fatter det jo slet ikke hvad sker der? Burde jeg klage over testene eller?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Ved godt at jeg har skrevet nogle gange herinde, men er fordi jeg ikke rigtigt har fået nogen svar, og føler bare det er frusterende ikke at vide hvad det kan være:/

Anmeld

11. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej piger. Var den første feb ude for en sa, men kom hurtigt ovenpå og mit hcg blev målt og var nede på 0 den 14feb. Er også blevet scannet og alt var helt normalt... Fik at vide vi bare kunne forsøge med det samme igen, så jeg har taget ægløsnings test lige siden. Men alle jeg har taget er positive. Testene var helt nye, så fatter det jo slet ikke hvad sker der? Burde jeg klage over testene eller?

Mit bedste bud må være at der er rod i dine hormoner.

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Hm okay, kan være du har ret.. Hvordan får man styr på dem, kan lægen se det, eller er der intet at gøre... Har haft mens smerter op og ned i en uge nu, men stadig ingen mens

Anmeld

11. marts 2013

BigHope13

Ej hvor mystisk.
ville også sige der må være rod med dine hormoner men efter hvad blodprøverne siger så er du jo helt ovre sa så ville da bare tro det kørte efter normalen igen men åbenbart ikke, kan desværre ikke give dig et svar håber andre kan.
Kæmpe

Anmeld

11. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Hm okay, kan være du har ret.. Hvordan får man styr på dem, kan lægen se det, eller er der intet at gøre... Har haft mens smerter op og ned i en uge nu, men stadig ingen mens

Jeg ville se om mens ikke dukker frem. Jeg tror desværre ikke lægen gør noget, da det er ganske normalt at have en rodet cyklus efter en SA.

Og du har udelukket en ny graviditet?

Anmeld

11. marts 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ved godt at jeg har skrevet nogle gange herinde, men er fordi jeg ikke rigtigt har fået nogen svar, og føler bare det er frusterende ikke at vide hvad det kan være:/

Jeg har prøvet det samme, testede positiv 10 dage i streg, har haft så mange problemer med testene, men her hjalp det at gå over til digital teste, og blev gravid kort efter, og tog kun 3 forsøg med de digitale før der var gevinst med lillesøster
Jeg sparede sjovt nok også penge selvom de digitale var dyrere men brugte også langt færre teste ved det og fik klar besked

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja har været 3 gange henne og få taget blodprøve. Lige inden jeg mistede var den på 30, så 11' og til sidst under 1, og det er en måned siden... Så kan det være hormoner så??

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

1000 tak for alle jeres svar, det er pænt af jer testede for 1 1/2 uge siden og der var den negativ... Har ikke testet med g test siden.. Men har brugt de her ægløsningstest altså samme model da jeg blev gravid med min datter, og også de 3 foregående måneder hvor de virkede, blev jo endda gravid men endte jo i en sa...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.