HPV vaccine nr 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
10 svar
1 synes godt om
11. marts 2013

Mami_Ravn

Hej alle

Har idag fået min 3 HPV vaccine. Men da jeg ved disse kan have en effekt på krop såvel som barn vil jeg høre jer. 

Hvor lang tid skal der gå  fra man får den 3 vaccine til man må påbegynde projekt baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

LRJ

Frederikke85 skriver:

Hej alle

Har idag fået min 3 HPV vaccine. Men da jeg ved disse kan have en effekt på krop såvel som barn vil jeg høre jer. 

Hvor lang tid skal der gå  fra man får den 3 vaccine til man må påbegynde projekt baby?

med det samme, det sagde min læge hvertfald

Anmeld

11. marts 2013

Mami_Ravn

Lone H. skriver:

med det samme, det sagde min læge hvertfald

Okay, super træls med så mange forskellige svar

Anmeld

11. marts 2013

Mami_Ravn

Frederikke85 skriver:

Okay, super træls med så mange forskellige svar

Men tak for hurtigt svar Lone

Anmeld

11. marts 2013

AnthonsMor

Frederikke85 skriver:

Hej alle

Det tror jeg du vil have bedst af at ringe og spørge din læge om!

Så får du ikke en totalt farvet forståelse for hvorfor og hvordan og hvorledes

Det kan også være at sekretæren kan fortælle dig det i telefonen, måske de har sådan en "retningslinje" tingest, med hvornår de synes man skal begynde efter 3. HPV vaccine!

Held og lykke med projekt baby!

Anmeld

11. marts 2013

esioul

Frederikke85 skriver:

Hej alle

Vi har været igang med PB under alle vaccinerne. Min læge sagde bare vi stoppede hvis jeg blev gravid, det er ikke en hindring

Anmeld

11. marts 2013

Mami_Ravn

esioul skriver:

Vi har været igang med PB under alle vaccinerne. Min læge sagde bare vi stoppede hvis jeg blev gravid, det er ikke en hindring

Den har jeg også hørt, men statens serum institut sagde 2 måneder, efter 3 vaccine..men lyder det ikke lidt vildt?

Anmeld

11. marts 2013

channie-g

Frederikke85 skriver:

Hej alle

Fik mit 2. Stik mens jeg var gravid (dog viste vi ikke jeg var gravid før 7 dage senere og blev altså testet den dag jeg skulle stikkes) og fik afvide jeg ikke skulle bekymre mig 

Anmeld

11. marts 2013

Mami_Ravn

channie-g skriver:

Fik mit 2. Stik mens jeg var gravid (dog viste vi ikke jeg var gravid før 7 dage senere og blev altså testet den dag jeg skulle stikkes) og fik afvide jeg ikke skulle bekymre mig 

Okay, så statens serum instituts anbefalinger med at vente 2 måneder efter afsluttede vacciner..altså alle 3, skal man se bort fra?

Anmeld

11. marts 2013

Swerg

Frederikke85 skriver:

Hej alle

Min læge sagde 3 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.