hentes i lufthavnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
7 svar
2 synes godt om
11. marts 2013

skoust

ja som overskriften lyder så skal jeg hente min elskede thomas i lufthavnen i morgen men hvad skal jeg ellers?

jeg synes jeg skal tage et eller andet med til ham men hvad?

hvad for noget tøj skal jeg tage på?

og nogen der har prøvet og hente deres kæreste i lufthavnen så vil jeg meget gerne høre historien.

det er helt vildt så meget jeg glæder mig til at være sammen med ham igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

skoust

skoust skriver:

ja som overskriften lyder så skal jeg hente min elskede thomas i lufthavnen i morgen men hvad skal jeg ellers?

og nogen der har prøvet og hente deres kæreste i lufthavnen så vil jeg meget gerne høre historien.

slet ingen der kan hjælpe lidt?

Anmeld

11. marts 2013

Dianabk

Min kæreste tage hvert år afsted på ferie med drengene i 10 dage.

Jeg står altid klar til at tage imod ham

Normalt gør jeg mig gerne lidt lækker - han skal jo se hvad han har savnet

Har også altid danske flag med - føler mig gerne lidt dum når jeg står der alene med flag og flager, men når jeg ser hvor glad han bliver gør det ingen ting

Anmeld

11. marts 2013

skoust

Dianabk skriver:

Min kæreste tage hvert år afsted på ferie med drengene i 10 dage.

Jeg står altid klar til at tage imod ham

Normalt gør jeg mig gerne lidt lækker - han skal jo se hvad han har savnet

Har også altid danske flag med - føler mig gerne lidt dum når jeg står der alene med flag og flager, men når jeg ser hvor glad han bliver gør det ingen ting

åh ja flag det ville være en god ide.

men jeg tænker også på at købe nogle blomster men er det ikke sådan lidt?

ja jeg skal også bare gøre mig rigtig lækker men det fedeste ved det hele er at han ikke ved at jeg kommer og henter ham..

og så når han ser mig vil jeg selvfølgelig springe ham om halsen og kysse ham og viske ham ind i øret hvad så skat vil du med mig hjem

Anmeld

11. marts 2013

Dianabk

skoust skriver:

åh ja flag det ville være en god ide.

men jeg tænker også på at købe nogle blomster men er det ikke sådan lidt?

ja jeg skal også bare gøre mig rigtig lækker men det fedeste ved det hele er at han ikke ved at jeg kommer og henter ham..

og så når han ser mig vil jeg selvfølgelig springe ham om halsen og kysse ham og viske ham ind i øret hvad så skat vil du med mig hjem

Selvfølgelig kan du have blomster med

Evt lav noget lækkert som i kan hygge med når han kommer hjem - noget hvor du ikke skal bruge tid når i er hjemme.

Jeg har haft bagt hans ynglings kage og dyppet jordbær i chokolade.... Osv...

Anmeld

11. marts 2013

skoust

Dianabk skriver:

Selvfølgelig kan du have blomster med

Evt lav noget lækkert som i kan hygge med når han kommer hjem - noget hvor du ikke skal bruge tid når i er hjemme.

Jeg har haft bagt hans ynglings kage og dyppet jordbær i chokolade.... Osv...

jeg har lige været nede og købe spray flødeskum og ja så kan man jo næsten tænke sig til resten så jeg håber han er med på den ide

Anmeld

11. marts 2013

Camulla

skoust skriver:

Min mand havde været i Barcelona i 5 dage med arbejdet (og han blev 30 mens han var dernede), så mig og drengene hentede ham i lufthavnen og da vi kom hjem puttede han børnene, mens jeg stillede flag og levende lys (der var helt slukket lys i hele huset) i en lang række på gulvet fra børnenes værelser og så ned til soveværelset (det er fra den ene ende til den anden i huset) og så sad jeg i mørket på sengen, nøgen, med en lagkage jeg havde lavet dagen før med 30 levende lys i. Det var så flot! Og han blev så glad! 

Hvor har din mand været henne, hvor længe og har du jeres barn/børn med??  

Anmeld

11. marts 2013

skoust

Camulla skriver:

Min mand havde været i Barcelona i 5 dage med arbejdet (og han blev 30 mens han var dernede), så mig og drengene hentede ham i lufthavnen og da vi kom hjem puttede han børnene, mens jeg stillede flag og levende lys (der var helt slukket lys i hele huset) i en lang række på gulvet fra børnenes værelser og så ned til soveværelset (det er fra den ene ende til den anden i huset) og så sad jeg i mørket på sengen, nøgen, med en lagkage jeg havde lavet dagen før med 30 levende lys i. Det var så flot! Og han blev så glad! 

Hvor har din mand været henne, hvor længe og har du jeres barn/børn med??  

i morgen har han været væk i 8 dage fordi han har været på kursus på dfds pearl ruten mellem københavn og oslo så nu glæder jeg mig bare sygt til han kommer hjem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.