Hjælp til børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg går lige nu hjemme, og de næste fem måneder frem, har derfor sagt nej til en børnehave plan til min datter fra denne måned her af. 

Jeg syntes ikke den børnehave jeg havde valgt var den rette for min datter, der var 100 børn i den

Men så er mit spørgsmål så nu, hvis jeg skal ha en børnehave plads til hende til august, hvornår skal jeg så skrive hende op igen?

Jeg har intet krav o hvilken børnehave det skal være

Og er der nogen som kender en LILLE børnehave i Kalundborg, røsnæs, svallerup, Gørlev området.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg går lige nu hjemme, og de næste fem måneder frem, har derfor sagt nej til en børnehave plan til min datter fra denne måned her af. 

Jeg syntes ikke den børnehave jeg havde valgt var den rette for min datter, der var 100 børn i den

Men så er mit spørgsmål så nu, hvis jeg skal ha en børnehave plads til hende til august, hvornår skal jeg så skrive hende op igen?

Jeg har intet krav o hvilken børnehave det skal være

Og er der nogen som kender en LILLE børnehave i Kalundborg, røsnæs, svallerup, Gørlev området.?

Slet ingen som kan hjælpe mig?

Anmeld

11. marts 2013

tweety2060

VI har lige fået plads til august ...og Vi ønskede en anden plads, Men det kunne ikke tilbydes, da alle pladser til aug var givet ud.....
Prøv at ringe til pladsanvisningen for at gøre om de kan tilbyde noget...
Pøj pøj

Anmeld

12. marts 2013

optimistmor

Der er ingen ond eller negativ tone i dette.

men hvorfor vælge at behode dit barn hjemme disse 5mdr?

Barnet har jo udviklingsmessigt brug for at komme ud og afsted med jævnaldrende i den alder, det er der de lærer at begå sig med andre...

du kunne evt skrive barnet op til anden børnehave med hurtigst mulig effekt da du eks føler dit barn ikke trives med de mange børn, at dit barn føles tilsidesat, eller hvad grunden end kan være..

Anmeld

12. marts 2013

LR85

Det skal du jo ringe til din kommune med. 

Vi ved jo ikke hvordan reglerne er og hvor lang ventetid det er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.