Hvad får jeres børn at drikke når de er syge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

liwsmor

christinak skriver:

Prøver også bare at få så meget i ham som muligt og god ide med vand og sukker det vil jeg straks prøve 

jeps bar husk ryst flasken, husk den skal ikke vær varm og hellere ikke is kold når han skal drikke det håber det kommer til gå bedre med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

christinak

Babymor2010 skriver:

Som Valle81 skriver, så tager jeg også alle kneb i brug når Bella er syg. Hvis hun vil have saft eller juice, så er det det hun får - bare hun får noget væske ned 

Har også bare givet ham alt han vil have af saft han skal bare have noget væske ned

Anmeld

11. marts 2013

christinak

liwsmor skriver:

jeps bar husk ryst flasken, husk den skal ikke vær varm og hellere ikke is kold når han skal drikke det håber det kommer til gå bedre med ham

Tak det husker jeg lige at gøre

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

Op i røven med at det er saft hvis han er syg! 

Der er også sukker i modermælk og mme og som Valle skriver, så er det lige så vigtigt at de får sukker. 

Så det kan du sagtens have god samvittighed med.

Anmeld

11. marts 2013

L&V

christinak skriver:

Vores søn på knap 11 måneder er hårdt ramt med høj feber og hoste i over 1 uge nu og det kniber bare med at få væske i ham, og lægen sagde til sidst hvis vi ikke fik mere væske i ham skulle han indlægges.

Han valgte selvfølgelig at stoppe med at amme ugen ingen han blev syg og nægter at tage mme, så lægen sagde vi skulle give saftevand i en sutteflaske og endelig tog han væske til sig, men åha det duer bare ikke at han får saftevand og slet ikke i en flaske, men han vil bare ikke tage væske af koppen, er selvfølgelig meget obs på tænderne og bliver grundigt børstet morgen og aften, er der noget der har andre forslag til væskeindtag? 

Håber på feberen snart falder og går væk så vi kan droppe det saftevand igen 

Laura får æblejuice når hun er syg.

Anmeld

11. marts 2013

christinak

Ka+Ma=Be skriver:

Op i røven med at det er saft hvis han er syg! 

Der er også sukker i modermælk og mme og som Valle skriver, så er det lige så vigtigt at de får sukker. 

Så det kan du sagtens have god samvittighed med.

Tak så vil jeg pakke min dårlige samvittighed væk og bare håbe på han snart er ovenpå igen 

Anmeld

11. marts 2013

christinak

Månsson skriver:

Laura får æblejuice når hun er syg.

Det prøvede jeg også, men det ville han ikke have. Har prøvet det meste hvor kun saft var en vinder

Anmeld

11. marts 2013

L&V

christinak skriver:

Det prøvede jeg også, men det ville han ikke have. Har prøvet det meste hvor kun saft var en vinder

Så er det jo bare det han skal ha.. bare du ikke giver light eller sådan noget så er der ingen ko på isen.

Led selv af væskemangel som barn og det er ikke for sjov så hellere saft

Anmeld

11. marts 2013

Ka+Ma=Be

christinak skriver:

Tak så vil jeg pakke min dårlige samvittighed væk og bare håbe på han snart er ovenpå igen 

Godt  Rigtig god bedring med ham

Anmeld

11. marts 2013

Frejsmor

Jeps, som de andre skriver, bare lad ham få den helt almindelige saft med sukker i, det er kun en god ting mens de er syge og har brug for en masse væske, og det er præcis det sammen sønnen får herhjemme når han er syg, det skal du ikke have det dårligt med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.