Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Goooooddav de damer. Håber alt er vel, længesiden jeg har være her inde.
Men ja, har lige et spøgersmål håber i ville hjælpe. Min søn skal dåbs den dag han bliver 8 mdr. ( 1/6 ) Er han så få gammel til dåbskjole? eller ikke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nolle skriver: Goooooddav de damer. Håber alt er vel, længesiden jeg har være her inde. Men ja, har lige et spøgersmål håber i ville hjælpe. Min søn skal dåbs den dag han bliver 8 mdr. ( 1/6 ) Er han så få gammel til dåbskjole? eller ikke?
Reglen siger jo at de skal døbes inden 6 mdr. Så de fleste kjoler er lavet til at passe 3-6 mdr. Men tror ikke det er usandsynligt at finde noget han kan passe. Ellers kan du få en kjole syet til ham.
LMX skriver: Reglen siger jo at de skal døbes inden 6 mdr. Så de fleste kjoler er lavet til at passe 3-6 mdr. Men tror ikke det er usandsynligt at finde noget han kan passe. Ellers kan du få en kjole syet til ham.
reglen siger man skal have et navn ind 6 mdr. og han blev navngivet da han var 14 dage. så i princippet kan vi vente med han få ham dåbt til han er 10 år .
min mor skal sy den. få han ikke passe nogen vi har.
Jeg kan ikke se et problem i dåbskjole på nogen måde!
Altså han er jo "kun" to måneder ældre end hvornår man plejer senest at døbe dem hvis de skal navngives i forbindelse med dåb
Jeg synes godt han kan have en dåbskjole på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128