Er en lille smule forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
2 synes godt om
11. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er netop hjemvendt fra lægen, hvor jeg skulle snakke med ham om vores videre forløb. Nu har vi forsøgt selv i halvandet år, uden der er sket noget.

Lægen lavede en henvisning, så jeg kan komme videre.

Jeg fik lavet gynækologisk undersøgelse og fik lavet celleskrab og klamydiatest. Jeg fik at vide, at jeg fik svar på klamydiatest om ca. en uge og svaret på celleskrab kom om 4-5 uger.

Jeg har læst om flere, der skulle have taget blodprøver ved lægen også, inden man kom videre, men det fik jeg ikke. Kan jeg så få gjort det, når vi er kommer videre?

Glemte også helt at spørge om, hvad min mand skulle. Han skal vel have lavet en sædprøve, men det hele gik lidt stærkt dernede, så fik ikke spurgt lægen om det. Skal min mand selv ringe til lægen og bede om en henvisning også, eller kommer han automatisk med mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er netop hjemvendt fra lægen, hvor jeg skulle snakke med ham om vores videre forløb. Nu har vi forsøgt selv i halvandet år, uden der er sket noget.

Jeg fik lavet gynækologisk undersøgelse og fik lavet celleskrab og klamydiatest. Jeg fik at vide, at jeg fik svar på klamydiatest om ca. en uge og svaret på celleskrab kom om 4-5 uger.

Jeg har læst om flere, der skulle have taget blodprøver ved lægen også, inden man kom videre, men det fik jeg ikke. Kan jeg så få gjort det, når vi er kommer videre?

Glemte også helt at spørge om, hvad min mand skulle. Han skal vel have lavet en sædprøve, men det hele gik lidt stærkt dernede, så fik ikke spurgt lægen om det. Skal min mand selv ringe til lægen og bede om en henvisning også, eller kommer han automatisk med mig?

Du er velkommen til at skrive privat, så kan jeg forklare vores forløb mere detaljeret - vi er lige præcis igang med de undersøgelser nu.

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej piger.

nogen fertilitetsklinikker tager selv blodprøverne

og det er også dem der skal ha sædprøven, så I får mere at vide når klinikken kontakter jer (I skal ifølge nogen paragraffer ha hørt fra en klinik inden 8-10 hverdage) og ha en aftale i løbet af 3 mrd....ja der er ventetider

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

nogen fertilitetsklinikker tager selv blodprøverne

og det er også dem der skal ha sædprøven, så I får mere at vide når klinikken kontakter jer (I skal ifølge nogen paragraffer ha hørt fra en klinik inden 8-10 hverdage) og ha en aftale i løbet af 3 mrd....ja der er ventetider

Okay, tusind tak for svar

Ja, det er træls der er så meget ventetid, men bare vi er igang, så er jeg glad

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Okay, tusind tak for svar

Ja, det er træls der er så meget ventetid, men bare vi er igang, så er jeg glad

var så lidt da  det er det vi er her for

ja og når I først har været til samtalen, så går det rigtig stærkt! et råd, skriv ned!! for de siger en hulens masse

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

var så lidt da  det er det vi er her for

ja og når I først har været til samtalen, så går det rigtig stærkt! et råd, skriv ned!! for de siger en hulens masse

Tak det vil jeg huske hvis jeg kan blive så forvirret af blot en samtale med lægen tror jeg det er en rigtig god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.