Frederikke85 skriver:
Ja, jeg sætter den op senere.. Den virker overskuelig uden alt for mange mærkelige ting
Morgenmad:
150 g cheasy yoghurt 0,1 % (eller andre yoghurter bare max 0,7%)
40 g havregryn
(evt 12 mandler, bemærk du så får lidt ekstra kalorier

Mellemmåltid:
1 stk frugt (eget valg, jeg brugte for det meste æble, klementin, pære, bær osv)
Frokost:
3 halve skiver rugbrød (swarzbrot brugte jeg her) eller multikerne brød fra levebrød.
3 portioner pålæg så brødet er dækket, self ikk overdrevet (vælg selv bare ikk mere end 2 g fedt pr 100 g)
Jeg tog her feks kylling eller tun.
200 g grønt (frit valg)
(Hvis du er på cafe kan det også være en grovbolle/sandwich med en masse grønt i og kylling som frokostmåltid, men ikke hver dag

Mellemmåltid:
1 stk frugt
Aftensmad:
125 g kød/kylling/kalkun/fisk (hakket kød må max være 3-7%) (Ikke spis for meget laks/makrel

75 g groft pasta eller brune ris
200 g grønt (frit valg)
Mellemmåltid:
1 stk frugt *
I løbet af dagen drak jeg også 300 g skummetmælk
150 g til frokost
150 g til aftensmad
*Til den sidste frugt om aftenen gjorde jeg tit således: (bruger du mælk eller yoghurt her så drop mælken til frokost eller aftensmad)
150 g mælk og blendede til smoothie med 100 g bær eller 1/2 mango evt lidt sødemiddel.
Eller 150 g vanije yoghurt eller skyr og spiste med en halv mango, 1 spsk kanel, eller 100 g frosne hindbær evt med lidt sødemiddel.
Det er kun fantasien der sætter grænser.
I må bytte rundt på planen som i vil.
Jeg vejede al min mad tilberedt og lavede også gerne til flere dage ad gangen.
Undervejs drak jeg selvfølgelig masser af vand
Skulle det være lidt mere spændende:
Pepsi max/Cola zero
Fun light
Tyggede tyggegummi
Sødemiddel (Ved godt dette ikke er sundt i det lange løb, men under diæt er det bedre at bruge end at vælte sig i slik og kager