Hej baby.dk piger!
Min kæreste og jeg har siden jul været i gang med projekt baby.
Jeg har ved de 3 menstruationer jeg indtil videre har haft i vores projekt haft helt stabil cyklus på 28 dage, og skulle så have haft min menstruation i går. Jeg havde en lille tro og håb om at den måske var der nu, da jeg de sidste uger har døjet lidt med kvalme, oppustet mave, ondt i lænden osv. Og ventede og ventede igår. Det plejer som regel at komme i løbet af dagen, og da jeg stadig ikke havde fået det til aften, begyndte jeg for alvor at tænke tanken.
MEN.. Da jeg går på toilet omkring kl. 21 i går aftes, er der en lille bitte klat frisk blod på papiret da jeg tørrer mig :/ Og brød med det samme sammen
Jeg tænkte at det jo så måtte være menstruationen der var lidt forsinket i forhold til normal..
De efterfølgende gange var der en smule helt helt lys lyserød urin på papiret men ikke mere..
Jeg regnede så med at når jeg stod op i morges ville det være startet sådan rigtigt, men stadig ikke.. Ikke en gang det mindste i bindet :/
Jeg har når jeg har været på toilet i dag skiftevis intet kunne se eller også har det været noget brunligt udflåd/hel lys lyserød urin på papiret og er nu helt forvirret 
Er min menstruation bare meget langsom om at komme i gang den her gang? Eller hvad sker der lige?
Nogen der har prøvet noget lignende?
Det blev vidst lidt langt, men kan bare mærke jeg er slået helt ud 
Det er kort tid vi har været i gang, men med vores første barn gik det bare SÅ hurtigt.. Og nu vil jeg bare den menstruation ville komme så jeg ikke går og tænker at der måske er et lille håb, når jeg inderst inde godt ved at det er der ikke 
Anmeld