Nogen der har brugt Perspirex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hej..

Ved ikke om den ligger rigtig, men anyways.. 

Ville bare høre, om der er nogen af jer der har brugt Perspirex og har haft succes med det?

Spørger, fordi jeg i en del år efterhånden har haft en totally super overdrevet svedproduktion under armene, og har nu besluttet og gøre noget ved det , så da jeg var ved lægen tidligere idag, for at få den sidste HPV, fortalte jeg ham om mit problem og han anbefalede nemlig Perspirex..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

hesøth

Anitsirhc skriver:

Hej..

Ville bare høre, om der er nogen af jer der har brugt Perspirex og har haft succes med det?

Spørger, fordi jeg i en del år efterhånden har haft en totally super overdrevet svedproduktion under armene, og har nu besluttet og gøre noget ved det , så da jeg var ved lægen tidligere idag, for at få den sidste HPV, fortalte jeg ham om mit problem og han anbefalede nemlig Perspirex..

Jep jeg har den - og den virker!

Anmeld

11. marts 2013

Chri9000

hesøth skriver:

Jep jeg har den - og den virker!

Ej hvor godt.. Tak for svar!

Håber det kommer til og virke på mig også

Anmeld

11. marts 2013

Chri9000

Andre?

Anmeld

11. marts 2013

Den lykkelige

Brugte den også for år tilbage og den virker!! 

Anmeld

11. marts 2013

Chri9000

Den lykkelige skriver:

Brugte den også for år tilbage og den virker!! 

Dejligt at høre.. Tak for svar

Anmeld

11. marts 2013

Karla

Anitsirhc skriver:

Hej..

Har også haft den, men syntes ikke den virkede. Så skulle jeg bruge den rigtig ofte, og det kun min hud under armene slet ikke klare. Det gjorde så ondt har nu sådan en Roll-on med noget der hedder aluminiumklorid (20%). Og det virker! bruger det én gang om måneden ca.

Anmeld

11. marts 2013

Chri9000

Karla skriver:

Har også haft den, men syntes ikke den virkede. Så skulle jeg bruge den rigtig ofte, og det kun min hud under armene slet ikke klare. Det gjorde så ondt har nu sådan en Roll-on med noget der hedder aluminiumklorid (20%). Og det virker! bruger det én gang om måneden ca.

Okai, tak for svaret.. Træls det ikke virkede på dig, men godt du har fået noget andet der gør

Vil prøve perspirex først, da det er købt!

Anmeld

11. marts 2013

LMX

Her i huset bruger vi den og synes den er et vidundermiddel. Har prøvet andre som slet ikke havde samme effekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.