Celleforandringer og behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
8 svar
2 synes godt om
11. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg står og skal melde mig til nyt forsøg næste gang min mens kommer (formentlig om 14 dags tid)

Min søster har lige fået konstateret svære celleforandringer, ved et celleskrab, og tænker så at jeg burde få foretaget et celleskrab også. Jeg fik fortaget et i februar sidste år hvor alt så fint ud.

Men kan et celleskrab udskyde vores forsøg?? Eller i værste fald gøre vores chancer for graviditet mindre?
Vi skal bruge vores fryseæg i næste forsøg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg står og skal melde mig til nyt forsøg næste gang min mens kommer (formentlig om 14 dags tid)

Min søster har lige fået konstateret svære celleforandringer, ved et celleskrab, og tænker så at jeg burde få foretaget et celleskrab også. Jeg fik fortaget et i februar sidste år hvor alt så fint ud.

Men kan et celleskrab udskyde vores forsøg?? Eller i værste fald gøre vores chancer for graviditet mindre?

Jeg fik taget celleskab fordi det andet var over 2 år gammelt.

Jeg tror ikke det skrab kan udskyde jeres forsøg, da du har et der er under 2 år.

Jeg ville nok tage det med ro, nu det ikke er så længe siden du sidst fik taget et, og så vente på næste indkaldelse til det alm rutine skrab.

Men du skal følge dit hjerte. Er du meget utryg ved det, så tag for guds skyld en snak med lægen.

Anmeld

11. marts 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja i skal vente til næste mens og er der noget skal du have fjernet cellerne den er galt med.. Fertilitetsmedicin er ren næring til kræftceller.. Så det er livsvigtigt at vente til alt er ok Down there.. 

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

nu er det jo ikke dig der har celleforandringer, og hvis du er så nervøs, så få lavet et nyt skrab...

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ja i skal vente til næste mens og er der noget skal du have fjernet cellerne den er galt med.. Fertilitetsmedicin er ren næring til kræftceller.. Så det er livsvigtigt at vente til alt er ok Down there.. 

Jeg har umiddelbart ikke nogle celleforandringer, men min søster har lige fået at vide hun har svære celleforandringer. Jeg påtænker derefter at få taget et nyt celleskrab, trods mit kun er et år gammel, for at sikre mig at alt stadig ser fint ud hos mig.
Og derved tænker jeg så om jeg fortsat kan melde mig til nyt forsøg når jeg får min mens, hvis jeg få taget et celleskrab i denne uge.

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

nu er det jo ikke dig der har celleforandringer, og hvis du er så nervøs, så få lavet et nyt skrab...

Nej det er ikke mig, men bliver helt nervøs nu hvor min søster har fået det konstateret. Det er vel meget normalt??

Derfor spekulerede jeg på om et celleskrab kunne udsætte vores næste forsøg.

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg fik taget celleskab fordi det andet var over 2 år gammelt.

Jeg tror ikke det skrab kan udskyde jeres forsøg, da du har et der er under 2 år.

Jeg ville nok tage det med ro, nu det ikke er så længe siden du sidst fik taget et, og så vente på næste indkaldelse til det alm rutine skrab.

Men du skal følge dit hjerte. Er du meget utryg ved det, så tag for guds skyld en snak med lægen.

Tror også bare jeg rådføre mig med lægen Så er jeg på den sikre side!

Anmeld

11. marts 2013

ønskebørn74

Jeg har umiddelbart ikke nogle celleforandringer, men min søster har lige fået at vide hun har svære celleforandringer. Jeg påtænker derefter at få taget et nyt celleskrab, trods mit kun er et år gammel, for at sikre mig at alt stadig ser fint ud hos mig.
Og derved tænker jeg så om jeg fortsat kan melde mig til nyt forsøg når jeg får min mens, hvis jeg få taget et celleskrab i denne uge.

jegt fik lavet et og skulle vente til næste mens og til svaret kom.. Situationen var den samme.. Min søster fik lavet et keglesnit..

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

jegVejet fik lavet et og skulle vente til næste mens og til svaret kom.. Situationen var den samme.. Min søster fik lavet et keglesnit..

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.