Er det arveligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2013

Anonym trådstarter

Er celleforanderinger arveligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kommer an på hvad slags det er...

har en veninde der havde det i underlivet men hendes mor havde intet men hendes mormor døde af kræft(kan ikke huske hvor det var henne men det var ikke i underlivet)...

Vil foreslå at du spørger læge/hospitalet og ellers google celleforandringer der hvor du har fået det konstateret...

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

kommer an på hvad slags det er...

har en veninde der havde det i underlivet men hendes mor havde intet men hendes mormor døde af kræft(kan ikke huske hvor det var henne men det var ikke i underlivet)...

Vil foreslå at du spørger læge/hospitalet og ellers google celleforandringer der hvor du har fået det konstateret...

Jeg har ikke fået det konstateret, men min søster har fået fortaget et celleskrab der viste svære celleforandringer

Anmeld

11. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Jeg har ikke fået det konstateret, men min søster har fået fortaget et celleskrab der viste svære celleforandringer

vil helt sikkert sige snak med din læge...

Undersøg om der har været tidligere tilfælde i Jeres familie...

HUSK celleforandringer ikke altid udvikler sig til kræft...

Den tidligere omtalte veninde er idag UDEN celleforandringer som hun fik konstateret da hun var teenager og lige begyndt på menstruation...

Anmeld

11. marts 2013

jeanne-skat

Anonym skriver:

Har jeg også lige været i gemmen . Jeg fik så et keglesnit og nu er alt væk.

Anmeld

11. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Er celleforanderinger arveligt?

nej....

kræftgenet har vi alle... det er et spørgsmål om det kommer i udbrud...

CELLEFORANDRINGER er IKKE KRÆFT... men kan være et forstadie til det, så skal ikke ignoreres.

Jeg har 2 keglesnit bag mig... min mor har haft det samme, men det skyldes sexoverført sygdom "kondolymer" altså kønsvorter.... hvis man har et udbrud af kønsvorter, kan man være uheldig at smitte sin baby under fødslen.

Anmeld

11. marts 2013

FruK

Anonym skriver:

Husk at celleforandringer ikke er kræft!

Jeg fik konstateret celleforandringer og lavet et keglesnit for 12-15 år siden. Jeg har gået til kontroller osv og har ikke haft problemer siden. Har også fået to børn.

Anmeld

11. marts 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Husk at celleforandringer ikke er kræft!

Jeg fik konstateret celleforandringer og lavet et keglesnit for 12-15 år siden. Jeg har gået til kontroller osv og har ikke haft problemer siden. Har også fået to børn.

Ved godt det ikke er kræft Men man bliver skisme bange alligevel

Anmeld

11. marts 2013

FruK

Anonym skriver:

Ved godt det ikke er kræft Men man bliver skisme bange alligevel

Ja, det gør man. 

Anmeld

11. marts 2013

Mettefpigen

Celleforandringer er ikk kræft, men kan udvikle sig til det hvis der ikk blir gjort noget ved det... Så jaa på en måde er det arveligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.