Hækle spørgsmål hjælp!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. marts 2013

Msommerbarn

Jeg er helt nybegynder og har nu hæklet en række med luftmasker og bagefter fastmasker i en række, men hvad gør jeg så nu ????? 

Skal jeg ikke skiftevis lave luft- og fastmasker?

men ved simpelthen ikke hvordan jeg kommer vidre efter min fastmaske? Nogle der kan guide mig, en guide som beskriver meget detaljeret eller et link med billeder eller youtube video et eller andet er helt på var bund

lægger lige en billede ind hvor lang jeg er  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Karla

Msommerbarn skriver:

Jeg er helt nybegynder og har nu hæklet en række med luftmasker og bagefter fastmasker i en række, men hvad gør jeg så nu ????? 

Skal jeg ikke skiftevis lave luft- og fastmasker?

men ved simpelthen ikke hvordan jeg kommer vidre efter min fastmaske? Nogle der kan guide mig, en guide som beskriver meget detaljeret eller et link med billeder eller youtube video et eller andet er helt på var bund

lægger lige en billede ind hvor lang jeg er  

Hvad skal du hækle? altså skal du fortsætte med at hækle det du har lavet i samme bredde og så bare lave det længere?

Anmeld

10. marts 2013

Skifreaken

Jeg ville lave en luftmaske der hvor du er nu og vende værket om og fortsætte med fastmasker eller hvad du nu har lyst til

Anmeld

10. marts 2013

Msommerbarn

Karla skriver:

Hvad skal du hækle? altså skal du fortsætte med at hækle det du har lavet i samme bredde og så bare lave det længere?

Ja det skal bare være et langt stykke bare samme brede og bare fortsætte jeg øver mig og vøret måske det bliver til et tæppe 

stykket, er ca 35 cm  Ddt jeg har hæklet nu og skal bare været det også vil jeg bare vide hvordan jeg kommer vidre?

Anmeld

10. marts 2013

StudPsyk

Msommerbarn skriver: