Puha den længste weekend jeg nogensinde har oplevet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

majhan11

jeg er nu gået ind i uge 28 og denne weekend har simpelthen ikke været særlig sjov, jeg var til kontrol i fredags og endte med at være der i 8 timer da de var bange for at freja ik fik nok næring og ilt igennem navlesnoren og fra moderkagen så måtte igennem ekstra undersøgelser..kom ind til lægen som sagde at jeg sku komme igen idag mandag d 22 og ha lavet undersøgelsen igen og hvis det så ligesådan ud sku jeg indlægges og ha noget der fik hendes lunger til at udvide sig....PUHA det var ikke en sjov besked at gå en weekend i møde med, jeg har bare været sååå nervøs og har ik kunne tænke på andet end hva de ville sige idag, men heldigvis så alt godt ud idag og jeg kunne gå hjem med fred i sjælen og ro i kroppen....det er så åbenbart endnu en ting der kan ske når man har sukkersyge at moderkagen ik altid gør som den skal  men jeg skal så til at gå til kontrol 2 gange om ugen fremover og blive tjekket.... så lige nu er alt godt og jeg er glad.....ss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Mathilde

Puh sikke en ubehagelig besked at få godt det hele viste sig at være fint og at du fremover skal tjekkes jævnligt, så du ikke skal bekymre dig... Jeg kan godt forstå det har været en lang weekend!!

Knus Mathilde

Anmeld

23. juni 2009

Mca<3

Hej sødeste 

Puha sikke en forskrækkelse

Dejligt at hun alligevel fik næring nok og ikke var så bette endda ..
Blev hun vægt scannet ??
Jeg fik vægt scannet Alex 3 gange gennem hele min graviditet fordi jeg har for lavt stofskifte så han var i risiko for at kunne blive meget lille ..
Det skete så ikke lige
Nu kan du da være rolig nu hun bliver tjekket op så tit fremover ...

Knus fra mig ..

Anmeld

23. juni 2009

Lusi

Sikke en besked at få

Jeg synes det var så hårdt at tage til kontrol hver 14. dag, men at du så skal TO gange om UGEN er jo helt vildt..
Vil tænke så meget på jer
Men godt de passer så meget på jer.

Anmeld

23. juni 2009

Nanna1985

Puha det var ikk rart

Godt at de holder øje med lillepigen og dig

Kæmpe KRAM

Anmeld

23. juni 2009

majhan11

Mathilde skriver:

Puh sikke en ubehagelig besked at få godt det hele viste sig at være fint og at du fremover skal tjekkes jævnligt, så du ikke skal bekymre dig... Jeg kan godt forstå det har været en lang weekend!!

Knus Mathilde

tak skal du ha Mathilde. ja det har været en meget lang weekend... jeg er også rigtig glad for at de nu vil tjekke mig to gange om ugen selvom det kan betyde meget ventetid men heller det end at der går noget galt.... det kan nemlig desværre godt vise sig igen netop pga min sukkersyge men vi må bare ta en dag af gangen og være glad hver gang det ser godt ud og så tage den derfra

Anmeld

23. juni 2009

majhan11

Tanja.. skriver:

Hej sødeste 

Puha sikke en forskrækkelse

Dejligt at hun alligevel fik næring nok og ikke var så bette endda ..
Blev hun vægt scannet ??
Jeg fik vægt scannet Alex 3 gange gennem hele min graviditet fordi jeg har for lavt stofskifte så han var i risiko for at kunne blive meget lille ..
Det skete så ikke lige
Nu kan du da være rolig nu hun bliver tjekket op så tit fremover ...

Knus fra mig ..

hey søde
jamen i forhold til at jeg har sukkersyge så burde hun være større nu og det er det de tjekker hver gang nu, men ja hun blev skønnet til at veje 988g i fredags og hvis jeg ik havde sukkersyge så havde det bare været perfekt for hun følger kurven som hun skal men de skal åbenbart være større på nuværende tidspunkt når man har sukkersyge.... men vi tager en dag af gangen og er bare glade for hver gang det ser godt ud.....

Anmeld

23. juni 2009

majhan11

Lykke86 skriver:

Sikke en besked at få

Jeg synes det var så hårdt at tage til kontrol hver 14. dag, men at du så skal TO gange om UGEN er jo helt vildt..
Vil tænke så meget på jer
Men godt de passer så meget på jer.

tak for din tanke søde.... ja det kan være hårdt med alle de kontrolbesøg men heller end gang for meget end en gang for lidt er så bare glad for at jeg ik har et job at passe også....ss...

Anmeld

23. juni 2009

majhan11

Nanna1985 skriver:

Puha det var ikk rart

Godt at de holder øje med lillepigen og dig

Kæmpe KRAM

ja det er vi også glade for... de er virkelige søde og man føler sig mere tryg når de gør det....

knus tilbage

Anmeld

23. juni 2009

Diana...

PUHA en besked at få søde. kan sgu godt forstå det har været en lang weekend

Men dejligt der ikke var noget, og at de holder lidt ekstra øje   

Stort knus til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.