Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogle, som har erfaringer med at handle på siden asos.com?
Jeg synes, at de har noget virkelig fint tøj til meget billige penge Men hvad er jeres erfaringer med kvaliteten på tøjet, levering samt returnering?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Klokkeblomst88 skriver: Er der nogle, som har erfaringer med at handle på siden asos.com? Jeg synes, at de har noget virkelig fint tøj til meget billige penge Men hvad er jeres erfaringer med kvaliteten på tøjet, levering samt returnering?
Lone H. skriver: Handler meget derinde Og har kun positive oplevelser med dem Kvaliteten er god på tøjet
Handler meget derinde Og har kun positive oplevelser med dem Kvaliteten er god på tøjet
Dejligt at høre
Hvordan synes du størrelserne er? Jeg har brugt deres måleguide, men ligger lidt mellem to størrelser...
Jeg har også købt kjoler derinde Og jeg har kun været tilfreds. Har dog ikke prøvet at skulle retunere noget
Bertemor skriver: Jeg har også handlet lidt derinde.. Både sko og tøj.. Jeg sys det er helt normalt i størrelsen.. Jeg kan i hvert fald varmt anbefale det.
Jeg har også handlet lidt derinde.. Både sko og tøj.. Jeg sys det er helt normalt i størrelsen.. Jeg kan i hvert fald varmt anbefale det.
Dejligt - så kan jeg godt gå videre til indkøbskurven
Miss Church skriver: Jeg har også købt kjoler derinde Og jeg har kun været tilfreds. Har dog ikke prøvet at skulle retunere noget
Okay - dejligt at høre. Tak for svaret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128