mystisk udslæt, vil i hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. marts 2013

LineSchack

Hej 

min datter har fået sådan noget knoppeværk/ udslæt på kroppen og det kun blevet værre siden i fredags. Nogen der ved hvad det kan være?

(Billed vedlagt) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Bassemor<3

Det kunne godt lidt ligne det vintereksem min søn har, men synes da du skulle få lægen til at kigge på det

Kram

Anmeld

10. marts 2013

LRJ

Det ligner det jeg li har været ved vagtlægen med med julie, og det var vintereksem..

men som bassemor<3 skriver så ring til lægen og få ham/hende til at kigge på hende

Anmeld

10. marts 2013

ano14316

Bassemor<3 skriver:

Det kunne godt lidt ligne det vintereksem min søn har, men synes da du skulle få lægen til at kigge på det

Kram

her er jeg fuldstændig enig... 

Min søn har det også.. Jeg bruger Locobase repair til at smøre det med, og det er meget effektivt...

Anmeld

10. marts 2013

LineSchack

Vintereksem, Okay... Jeg vil ringe til min læge, men tusind tak til jer alle 3...

I må have en dejlig søndag aften...

Anmeld

10. marts 2013

Tulle28

Ja jeg siger det samme Vi bruger A Derma Exomega fra apoteket, de har bl.a. en vaskeolie til tør og sart hud og så bruger vi deres lotion til eksem. Virkelig godt og bruger det også selv her om vinteren

Anmeld

10. marts 2013

Maja88

Jeg stemmer i

Anmeld

10. marts 2013

MorDk

Det ligner børneeksem/vinterekesem.

Vores søn har SLEM børneksem her om vinteren. DERMA og LOCOBASE FEDTCREME hjælper en del.

Anmeld

14. marts 2013

LineSchack

Tusind tak alle sammen, tog til min læge og hun mente bare at det pga Emma er så meget syg, så er det hendes krops måde at reagere på. Så jeg squ bare se det lidt an. Det må selvf ikke blive værre og hun må ikke få feber.

tusind tak for jeres hjælp...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.