Hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg sad og snakkede med en veninde i går, hun fortalte hun kendte nogen der havde fået hjælp fra kommune , fordi hun var enlig. så hvis man er enlig-stuerendene ellers på kontanthjælp kan man få sådan en pakke på 4000 til hjælp ? det har jeg aldrig hørt om , er der nogen der har hørt om det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

wamse

Anonym skriver:

jeg sad og snakkede med en veninde i går, hun fortalte hun kendte nogen der havde fået hjælp fra kommune , fordi hun var enlig. så hvis man er enlig-stuerendene ellers på kontanthjælp kan man få sådan en pakke på 4000 til hjælp ? det har jeg aldrig hørt om , er der nogen der har hørt om det ?

Hjælp til hvad??

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Hjælp til hvad??

barnevogn puslebord osv .

Anmeld

10. marts 2013

wamse

Anonym skriver:

barnevogn puslebord osv .

Det er ihvertfald ikke noget man pr. automatik får

Jeg går ud fra, at man kan søge om hjælp, men de vil da selvfølgelig gå ind og vurdere, om man selv har haft mulighed for, at kunne betale det

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det er ihvertfald ikke noget man pr. automatik får

Jeg går ud fra, at man kan søge om hjælp, men de vil da selvfølgelig gå ind og vurdere, om man selv har haft mulighed for, at kunne betale det

det også det jeg tænker for har aldrig hørt man bare kan gå ud og få den hjælp

Anmeld

10. marts 2013

wamse

Anonym skriver:

det også det jeg tænker for har aldrig hørt man bare kan gå ud og få den hjælp

Det tror jeg heller ikke at man "bare" kan

Synes også at 4000 er ret mange penge til det

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det tror jeg heller ikke at man "bare" kan

Synes også at 4000 er ret mange penge til det

ja det sys jeg nu også  

Anmeld

10. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg er alene og var det også under graviditeten med min yngste, og jeg har i hvert fald ikke fået tilbudt en sådan pakke.

Tror du ikke, det er en, man kan søge om, hvis man står med håret i postkassen og virkelig ikke ejer kongens mønt?

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

PT skriver:

Jeg er alene og var det også under graviditeten med min yngste, og jeg har i hvert fald ikke fået tilbudt en sådan pakke.

Tror du ikke, det er en, man kan søge om, hvis man står med håret i postkassen og virkelig ikke ejer kongens mønt?

jamen jeg ved det virkelig ikk derfor jeg spurgte men nogen havde hørt nået , for jeg tror ikk helt på det

Anmeld

10. marts 2013

janne1986

JegJeg kender en der fik penge fra kommunen til en vaskemaskine og et komfur , hun er enlig med barn og ehandel heller ingenting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.