bliver snart skør af det her!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
7 svar
4 synes godt om
10. marts 2013

dina1980

efter behandling i oktober måned ifv forsøg, fik jeg det røde den 1 november øv. så skulle der gå 11 uger inden min mens ville komme igen, fik den så den16 januar, og ja så venter jeg stadig på det røde skal komme igen her 7 uger og 4 dage siden den sidst var der, jeg har pco og for metformin. jeg har "normalt"  mens med 33-36 dages mellemrum. og efter det her forsøg fucker det hele bare op. er der nogen af jer der har prøvet det samme. jeg tror ik jeg vil have flere forsøg når det ender sådan her, har 2 æg i fryseren som jeg vil have og så magter jeg ik mere!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

mab

dina1980 skriver:

efter behandling i oktober måned ifv forsøg, fik jeg det røde den 1 november øv. så skulle der gå 11 uger inden min mens ville komme igen, fik den så den16 januar, og ja så venter jeg stadig på det røde skal komme igen her 7 uger og 4 dage siden den sidst var der, jeg har pco og for metformin. jeg har "normalt"  mens med 33-36 dages mellemrum. og efter det her forsøg fucker det hele bare op. er der nogen af jer der har prøvet det samme. jeg tror ik jeg vil have flere forsøg når det ender sådan her, har 2 æg i fryseren som jeg vil have og så magter jeg ik mere!!

Ja haavde lidt det samme, nu da jeg skulle igang her i februar. 

Min mens var 20 dage forsinket, men nu den kommet og er igang med mit første forsøg - er på 6 opstimulerings dag. 

Jeg kan godt forstå du synes det hårdt, og synes klart du skal mærke efter og hvis du ikke kan mere så stop, ihvertfald for en pause.

Anmeld

10. marts 2013

tarkoflen

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med, hvorfor din mens går sådan amok, men har du snakket med behandlingssedet om det?

Jeg har endometriose, så det er slet ikke det samme, men Skejby satte gang i min cyklus efter nedregulering med p-piller, måske det samme kan hjælpe dig?

Jeg ville bede om at få en samtale med klinikken og høre om de ikke kan gøre ét eller andet! For kan da godt forstå, at det er frustrerende!

Anmeld

10. marts 2013

Rockertand

Du skal have et 

Jeg kender ikke noget til behandling, men spekulerer på, om din behandling ikke kan optimeres, så du nærmer dig en mere normal cyklus?

Jeg tænker på, om du er kandidat til samme behandling som ønskebarn74.....bum-bum, er det ikke Victoza, hun får? Er det vurderet, at Metforminen er tilstrækkelig for dig?

Du er selvfølgelig ked af det og kørt lidt ned, så jeg synes, at du skal få optimeret din behandling og så tage beslutningen om længden af behandling på et tidspunkt, hvor det ser lidt lysere ud.

Held og lykke.

Anmeld

10. marts 2013

dina1980

jeg prøver at ringe til min læge i morgen og høre ham, så vil jeg os ringe til dronninglund hvor jeg for behandlingerne, for det her er godt nok ved at hænge mig laaaangt ud af halsen, har aldrig hørt om Victoza, men vil da lige undersøge hvad det er. alle bliver bare gravide for tiden af dem jeg kender. godt i søde piger er her inde til at snakke med

Anmeld

10. marts 2013

ønskebørn74

dina1980 skriver:

Tal med dem om victoza i stedet for metformin.. 

Anmeld

10. marts 2013

Nessie

Det lyder da bestemt heller ikke normalt, og ja klinikken skal kontaktes, så de kan kigge på dig igen.

Lyt efter din krop, og trænger du til en pause i kortere eller længere tid, så er det helt klart det du skal gøre. Kroppen kan blive både fysisk og psykisk nedkørt af alle de hormoner og spekulationer, og så er det bare om at komme lidt vækk fra alt dét.

P.s. Jeg blev gravid efter vi havde holdt pause, begge gange

Anmeld

11. marts 2013

dina1980

jeg blev os gravid efter første forsøg i 2011 men mistede i uge 21, det var 3 mdr efter forsøget jeg blev naturligt gravid, og der var min mens os som den plejer, men det her forsøg i oktober har sat min mens helt ud af kurs. har snakket med dronninglund i dag, hun sender en recept til mig med nogle piller der skal sætte gang i min mens, så jeg kan få mine 2 fryse forsøg men venter lige til efter den første for vi står og skal flytte her den sidste weekend i marts, så håber den når at komme af sig selv. og efter de forsøg her så holder jeg os en lang pause. kan mærke det hele fylder så meget, fra jeg står op til jeg går i seng tænker jeg ik på andet end graviditet og babyer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.