efter behandling i oktober måned ifv forsøg, fik jeg det røde den 1 november øv. så skulle der gå 11 uger inden min mens ville komme igen, fik den så den16 januar, og ja så venter jeg stadig på det røde skal komme igen her 7 uger og 4 dage siden den sidst var der, jeg har pco og for metformin. jeg har "normalt" mens med 33-36 dages mellemrum. og efter det her forsøg fucker det hele bare op. er der nogen af jer der har prøvet det samme. jeg tror ik jeg vil have flere forsøg når det ender sådan her, har 2 æg i fryseren som jeg vil have og så magter jeg ik mere!!
Du skal have et 
Jeg kender ikke noget til behandling, men spekulerer på, om din behandling ikke kan optimeres, så du nærmer dig en mere normal cyklus?
Jeg tænker på, om du er kandidat til samme behandling som ønskebarn74.....bum-bum, er det ikke Victoza, hun får? Er det vurderet, at Metforminen er tilstrækkelig for dig?
Du er selvfølgelig ked af det og kørt lidt ned, så jeg synes, at du skal få optimeret din behandling og så tage beslutningen om længden af behandling på et tidspunkt, hvor det ser lidt lysere ud.
Held og lykke.
Anmeld