Kia ceed eller Hyundai i30?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg vælger at være anonym da vi har noget familie herinde som det ikke kommer ved.

vi er ved at kigge ny bil da den vi har er alt for lille. Vi kan lige få mast barnevognen ind ved at lægge det ene bagsæde ned, og vi har længe ønsket os en større.. Men vi ved ikke helt hvilken det skal Være. Mit krav er at barnevognen skal kunne være i bagagerummet.

men hvilken en vil i væleg og hvorfor? Enten en Kia ceed eller Hyundai i30. Kia ceed er ikke stationcar modellen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Rockertand

Anonym skriver:

jeg vælger at være anonym da vi har noget familie herinde som det ikke kommer ved.

vi er ved at kigge ny bil da den vi har er alt for lille. Vi kan lige få mast barnevognen ind ved at lægge det ene bagsæde ned, og vi har længe ønsket os en større.. Men vi ved ikke helt hvilken det skal Være. Mit krav er at barnevognen skal kunne være i bagagerummet.

men hvilken en vil i væleg og hvorfor? Enten en Kia ceed eller Hyundai i30. Kia ceed er ikke stationcar modellen. 

Jeg kender ikke så meget til nogle af bilerne, kender dog et ældre ægtepar, der har en i30, der er helt almindelig plads i den, ikke noget at råbe hurra for. Kia'en kender jeg ikke.

Hvorfor fravælger I en stationcar, når I nu har behovet? Der er masser af gode biler til fornuftige priser derude.

Hverken Kia'en eller Hyundai'en har nogen særlig høj gensalgsværdi, så I skal være helt afklarede med, at I intet får for den, når den en dag skal sælges.

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg kender ikke så meget til nogle af bilerne, kender dog et ældre ægtepar, der har en i30, der er helt almindelig plads i den, ikke noget at råbe hurra for. Kia'en kender jeg ikke.

Hvorfor fravælger I en stationcar, når I nu har behovet? Der er masser af gode biler til fornuftige priser derude.

Hverken Kia'en eller Hyundai'en har nogen særlig høj gensalgsværdi, så I skal være helt afklarede med, at I intet får for den, når den en dag skal sælges.

Vi havde snak om den nye renualt clio i station car men kabinen er ikke særlig stor men det er bagagerummet. Kæresten føler bare t en station car er et ordenligt lokum at køre rundt med. Og vi har ogå en begrænsning prismæssigt. 

Anmeld

10. marts 2013

Jibbe

Vi har clio'en i 2011 modellen og den er altså super. Kabinen er ikke så stor nej, men bagagerummet kan snildt have en barnevogn + ekstra deri. Vi er super glade for den - også fordi den ikke er lige så stor som andre stationcars.

Anmeld

10. marts 2013

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Vi har clio'en i 2011 modellen og den er altså super. Kabinen er ikke så stor nej, men bagagerummet kan snildt have en barnevogn + ekstra deri. Vi er super glade for den - også fordi den ikke er lige så stor som andre stationcars.

Tusinde tak for svar. Den er i hvert fald med på måske listen så

Anmeld

10. marts 2013

2013anonym

Anonym skriver:

Hej

Altså kender ikke lige ceeden. Men vi har en i30. Og hvis vi kunne vælge om i dag så havde vi valgt den i stationcar.  

Og så den nye af dem.

Men det 

er udelukkende for at få lidt mere bagagerumplads. For selve bilen er egentligt meget rummelig. Og der er meget benplads. Vi er hvertfald rigtig glade for vores. Vi har haft den i halvandet år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.