Hvilken forårs jakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Moar2011

N1 skriver:

Der er lynlås i siden

nåårh, så den kun på afstand ..

vil den være for kold?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

N1

Storms-Mor skriver:

nåårh, så den kun på afstand ..

vil den være for kold?

Jeg vil starte med at tage en fleecetrøje inden under, og så senere bruge den uden Den er ikke voldsom tyk, men rigtig god når det bliver varmere - tror jeg

Anmeld

11. marts 2013

Francisca

modesty skriver:

Jeg synes at Wheat, Ver de Terre og Ticket to Heaven har nogle gode, praktiske, som også er pæne. Man kan tit finde dem brugt i god stand på trendsales og dba til 100-200 kr.

dem ejer har set fra ver de terre virker ikke så praktisk? Havde flyverdragt derfra og var meget tilfreds! Men forårs sommer jakkerne jeg har set er ikke så praktiske? Og min datter har en ticket to heaven vinterjakke nu den jeg også glad for. Men vil gerne over i en mere anorak lignende jakke som er til forår sommer også må man starte med en fleece indenunder.  Men må lige se på Wheat

Anmeld

11. marts 2013

Francisca

SmilendeSuzy skriver:

Har du set de lækre forårsjakker fra Ticket? Synes de rosa-farver er aaaaalt for skønne!

Ja de super fede er bare ikke så glad for de traditionelle med lynlås i midten vil hellere have dem sådan skrå i siderne eller bagpå sådan lidt anorak 

Anmeld

11. marts 2013

Francisca

Storms-Mor skriver:

jeg tænker den fra hummel, der skal trækkes overhovedet, den nye de er kommet med ..

eller er det mere en sommer jakke?

Den har jeg kigget på den er rigtig fin Sionko sommerjakke men ikke rigtig vind og vandtæt? Også kan hætten ikke tages af hvilket jeg er bekymret ved hvis nu de små hænger fast i noget? 

Anmeld

11. marts 2013

Francisca

N1 skriver:

Vi har købt hummel's

syntes de så fine! Men de ikke rigtig vind og vandtætte? 

Anmeld

11. marts 2013

modesty

dem ejer har set fra ver de terre virker ikke så praktisk? Havde flyverdragt derfra og var meget tilfreds! Men forårs sommer jakkerne jeg har set er ikke så praktiske? Og min datter har en ticket to heaven vinterjakke nu den jeg også glad for. Men vil gerne over i en mere anorak lignende jakke som er til forår sommer også må man starte med en fleece indenunder.  Men må lige se på Wheat

Wheat har lavet flere anorakker a la den her:

http://www.trendsales.dk/listings/wheat-anorak-overgangs/30088300?pn=8&rt=ssr&search=wheat+anorak&status=1

Jakken fra deres nyeste sæson er ikke en anorak, men jeg har mærket på den i en butik, og den lader til at opfylde de krav du efterspørger:

http://www.smartkids.dk/mor/toej-til-mor/morkebla_wheat-jakke_191060_140

Den findes også i grå.

TTH har også lavet mange anorak-modeller.

Anmeld

11. marts 2013

N1

Francisca skriver:

syntes de så fine! Men de ikke rigtig vind og vandtætte? 

Den er vindtæt og vandafvisende

Anmeld

11. marts 2013

Moar2011

N1 skriver:

Jeg vil starte med at tage en fleecetrøje inden under, og så senere bruge den uden Den er ikke voldsom tyk, men rigtig god når det bliver varmere - tror jeg

har i købt den

Anmeld

11. marts 2013

N1

Storms-Mor skriver:

har i købt den

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.