Søger uldbodies

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
9 svar
1 synes godt om
10. marts 2013

StudPsyk

Ja, undskyld hvis jeg ikke må oprette den her, men jeg kan simpelthen ikke finder ud af, hvordan man søger en vare med det her nye salgssystem. Måske er jeg bare blind eller dum

Men i hvert fald søger jeg uldbodies str 86-92, så er der nogen der har nogen til salg, må i gerne sende en PB. Vil ikke give mere end 100 pr. styk, når det er brugt, så det skal være under.
Skal være vasket korrekt i forhold til anvisninger (og parfumefrit) og fra ikke-ryger hjem.. Og self. helst i nogenlunde stand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

MariaMami

Jeg mener at www.naturebaby.dk har nogle super lækre øko uldbodier 

Anmeld

10. marts 2013

StudPsyk

MariaMami skriver:

Jeg mener at www.naturebaby.dk har nogle super lækre øko uldbodier 

Tak, men det er brugt jeg søger

Anmeld

10. marts 2013

Francisca

Janne T. skriver:

Ja, undskyld hvis jeg ikke må oprette den her, men jeg kan simpelthen ikke finder ud af, hvordan man søger en vare med det her nye salgssystem. Måske er jeg bare blind eller dum

Men i hvert fald søger jeg uldbodies str 86-92, så er der nogen der har nogen til salg, må i gerne sende en PB. Vil ikke give mere end 100 pr. styk, når det er brugt, så det skal være under.
Skal være vasket korrekt i forhold til anvisninger (og parfumefrit) og fra ikke-ryger hjem.. Og self. helst i nogenlunde stand

Babysam har tilbud på uld nu og ellers Føtex har måske lidt endnu det til under 100kr også endda nyt 

Anmeld

10. marts 2013

StudPsyk

Francisca skriver:

Babysam har tilbud på uld nu og ellers Føtex har måske lidt endnu det til under 100kr også endda nyt 

Må lige lure babysam! Jeg undgår føtex' fordi jeg har fået at vide, at de har de der meget åbne halsåbninger som fx Name It bodies også har, og de bliver for nedringede på Rose, så hun bliver kold

Anmeld

10. marts 2013

2721

Skal det være bodyer og skal de være langærmet?
Jeg har nemlig måske lidt forskelligt i den størrelse og hvis du kan bruge det må du gerne få det mod Porto
Kan bare først tjekke om 1 times tid

Anmeld

10. marts 2013

StudPsyk

Bøllemyr skriver:

Skal det være bodyer og skal de være langærmet?
Jeg har nemlig måske lidt forskelligt i den størrelse og hvis du kan bruge det må du gerne få det mod Porto
Kan bare først tjekke om 1 times tid

Jeg skriver lige en PB

Anmeld

10. marts 2013

Francisca

Janne T. skriver:

Må lige lure babysam! Jeg undgår føtex' fordi jeg har fået at vide, at de har de der meget åbne halsåbninger som fx Name It bodies også har, og de bliver for nedringede på Rose, så hun bliver kold

Nå okay det kan jeg godt se har ellers været meget tilfredse med Føtex 

Anmeld

10. marts 2013

lilledittemor

Janne T. skriver:

Jeg ved at Babysam i sidste uge havde 50% på Joha uld.
Det kan jo være at de stadig har.

Anmeld

10. marts 2013

Skouboe

Den fra Føtex har ikke en specielt åben hals, du ska bare købe den rigtige størrelse

Generelt skal de være et nummer større end resten af det tøj hun bruger.

Og som sidebemærkning vil jeg godt lige indskyde at jeg har brugt uldbodyer i mere end 4 år og jeg har været rigtigt mange mærker igennem og dem fra Føtex samt steffens fra Bilka er en super kvalitet - de holder meget bedre i vask end fx Joha, der hurtigt begynder at kradse, selvom de bliver behandlet korrekt og får uldkur med jævne mellemrum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.