hvilken skoletaske til studerende ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

Sukkerblomst

AnjaM skriver:

Jeg har en Haglöffs Backup - den er jeg glad for den fås i flere forskellige størrelser, og er super rummelig!
Jeg er rigtig glad for den ekstra taske/pose som er til computeren. Den beskytter din computer nede i rygsækken og fungerer også som en ekstra taske hvis man en dag har rigtig mange bøger med.

Tak den gooogler jeg lige med det samme... den lyder god. tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

Sukkerblomst

Sally-Slingshot skriver:

Bergans til hver en tid!! Så kan du bære hvad som helst! Fabtastiske tasker.

Kender ikke det mærke... Er det i sports butikker man køber dem ??

Anmeld

10. marts 2013

Savannah

Sukkerblomst skriver:

Kender ikke det mærke... Er det i sports butikker man køber dem ??

Nogle sportsbutikker ja, ellers så spejder eller friluftsbutikker. Prøv at google dem :-)

Anmeld

10. marts 2013

jydeinden

jeg brugte en northe face som en anden også skrev, men mærket er sådan set underordnet,det vigtige er efter min mening at det er en rygtaske og at den sidder godt på dig, så kan den somend hedde viggo hvis det skulle være

Anmeld

10. marts 2013

Klokkeblomst88

Jeg har en Haglöfs Backup 15' 

Den har virkelig holdt i mange mange år både til skolebrug (hvor lommen til den bærbare er guld værd) og på masser af rejser. Den er alle pengene værd  Kan kun anbefales 

Anmeld

10. marts 2013

Sukkerblomst

jydeinden skriver:

jeg brugte en northe face som en anden også skrev, men mærket er sådan set underordnet,det vigtige er efter min mening at det er en rygtaske og at den sidder godt på dig, så kan den somend hedde viggo hvis det skulle være

Hi hi ja..... Jeg har bare ingen anelse om hvad man bruger nu om dage, men nu har jeg da fundet ud af af det skal være en god kvalitets rygsække og ikke en eller andet smart taske

Anmeld

10. marts 2013

Lund18

Miss Church skriver:

Jeg har brugt den her  Jeg har været rigtig glad for den

Jeg bruger den sammen, min er dog kun i medium og en large vile være mere fornuftig

Anmeld

10. marts 2013

jydeinden

Sukkerblomst skriver:

Hi hi ja..... Jeg har bare ingen anelse om hvad man bruger nu om dage, men nu har jeg da fundet ud af af det skal være en god kvalitets rygsække og ikke en eller andet smart taske

mange bruger skuldertasker, og det kan jeg bestemt ikke anbefale af den simple grund at det er ryggen som bedst kan klare presset fra de mange kilo man nemt kommer til at slæbe rundt på eller sagt på en anden måde, ryggen er skabt til at løfte tunge ting, dét er skulderne ikke på samme måde

Anmeld

10. marts 2013

Miss Church

Lund18 skriver:

Jeg bruger den sammen, min er dog kun i medium og en large vile være mere fornuftig

Jeg er hvert fald glad for min i L  

Hvis man både skal have computer, bøger og selvfølgelig madpakken - det vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.