Jeg er blevet insemineret to gange, og første gang havde jeg det som dig. Men det var med hensyn til alt, jeg turde ikke dyrke sport jeg turde næsten ikke gøre rent hvinet nu var for fysisk hårdt og jeg turde da slet slet ikke at have sex med min kæreste.

men nå øv mens kom 4dage før testdag og så var det forsøg spoleret plus at mit hovedet havde kørt sådan på overtryk at jeg var fuldstændig smadret.
Så blev vi insemineret anden gang og fik at vide at vi kun ville få et forsøg mere, allerede der gav jeg faktisk lidt op. Og vi planlagde at holde pause efter dette forsøg.
Denne her gang var mit hovedet meget anderledes jeg tænkte det hjalp jo ikke en skide at passe på så jeg gik til svømning, i fitness jeg muget ud ved mine heste og jeg havde en masse fantastisk sex med min kæreste af ren og skær lyst.
2 dage før testdag tryllede jeg to positive test frem. og jeg gik helt i chok for troede virkelig ikke det ville lykkedes for os.

der sker i det ved at have sex med din kæreste. i har begge brug dør hinanden og det med til man glemmer tiden lidt. så hyggeligt i jer bare alt det i nu vil.

og jeg krydser finger for en positiv test meget snart
Anmeld