hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i tvivl om jeg kan være gravid,
jeg havde mens den 11 januar og så igen den 1. februar (har op levet to gange i mit liv at jeg har sprunget en æl over og det er det lægen mener der er sket fra januar til februar) og har ikk blødt siden, men jeg får kun negative test og skulle have haft mens den 4. marts, men har kvalme, og ømme bryster, ondt i hovedet, men det er de eneste symptomer jeg har..
Andre der har prøvet at blive ved med at have negative test, men var gravide ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg er i tvivl om jeg kan være gravid,
jeg havde mens den 11 januar og så igen den 1. februar (har op levet to gange i mit liv at jeg har sprunget en æl over og det er det lægen mener der er sket fra januar til februar) og har ikk blødt siden, men jeg får kun negative test og skulle have haft mens den 4. marts, men har kvalme, og ømme bryster, ondt i hovedet, men det er de eneste symptomer jeg har..
Andre der har prøvet at blive ved med at have negative test, men var gravide ?

Jeg har ikke selv prøvet det, men har hørt om mange, og kender selv et par stykker, som aldrig har kunnet fremtrylle en positiv graviditetstest, men som stadig var gravide..

Hvis jeg var dig ville jeg i morgen ringe til lægen og få en tid til blodprøve, den kan i hvert fald ikke snyde!

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.