Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Så sov min søde dejlige svigerfar endelig ind, igår aftes/nat. Det er bare så unfair! Men han var mere end klar til at forlade verdenen, som vi kender den, til sidst... Gid kræften fik kræft og døde af den!
Så sov min søde dejlige svigerfar endelig ind, igår aftes/nat.
Det er bare så unfair! Men han var mere end klar til at forlade verdenen, som vi kender den, til sidst...
Gid kræften fik kræft og døde af den!
Jeg kondolerer
Av det gør mig ondt! Hader kræft... Hvor har den dog tager mange gode mennesker
Åh nej dog !
Stort knus til dig søde !
Det er bare så uretfærdigt altså ! Hader den sygdom !
Gør mig ondt...
Tusind tak skal i have alle sammen! Heldigvis så har han ikke ondt mere, men det gik bare så stærkt her til sidst at det først rigtig er gået op for mig nu at han er død... De indstillede al behandling for 1 måned siden og siden da er det bare gået fra at han havde det godt til at han bare er forsvundet... For et år siden da han fik konstateret kræft, tænkte vi at vi i hvert fald ville have ham i 5-10 år endnu, men nej... Det var åbenbart hans tid nu
Skide kræft mistede min bedstefar i dommers til kræften at se en i sin familie lide sådaner ikk fair:-( hans sidste ord var tak for aalt
Det er jeg ked af at høre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128