Kan det passe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. marts 2013

An&Jo

På tirsdag er det 14 dage siden jeg havde min mens, og imorgen aften er det en uge siden jeg fik fjernet en graviditet udenfor livmoderen hvor de fjernede højre æggeleder..

MEN nu er jeg begyndt at bløde igen, her til aften og det synes jeg er mærkeligt..

Så hvis der er andre der har prøvet at få fjernet en graviditet udenfor livmoderen, hvornår begyndte i at bløde igen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

Karla

An&Jo skriver:

På tirsdag er det 14 dage siden jeg havde min mens, og imorgen aften er det en uge siden jeg fik fjernet en graviditet udenfor livmoderen hvor de fjernede højre æggeleder..

MEN nu er jeg begyndt at bløde igen, her til aften og det synes jeg er mærkeligt..

Så hvis der er andre der har prøvet at få fjernet en graviditet udenfor livmoderen, hvornår begyndte i at bløde igen??

Jeg blødte i to dage, da jeg fik fjernet æggelederen, og en uge efter fik jeg min menstruation. Så tror sagtens det kan være det.

Jeg ringede til lægen da jeg begyndte at bløde, for det passede ikke lige ind i den normale cyklus, men fik at vide, at hvis det bare var som ved almindelig menstruation, skulle jeg ikke tænke over det.

Håber du er ok

Anmeld

9. marts 2013

An&Jo

Karla skriver:

Jeg blødte i to dage, da jeg fik fjernet æggelederen, og en uge efter fik jeg min menstruation. Så tror sagtens det kan være det.

Jeg ringede til lægen da jeg begyndte at bløde, for det passede ikke lige ind i den normale cyklus, men fik at vide, at hvis det bare var som ved almindelig menstruation, skulle jeg ikke tænke over det.

Håber du er ok

Synes bare det virker underligt, og især fordi jeg har haft det underligt de sidste par dage.. Men ser det lige an..

Jeg er så okay som man nu kan være, men kan godt mærke det på psyken at jeg er slået ud lige nu..

Anmeld

9. marts 2013

Karla

An&Jo skriver:

Synes bare det virker underligt, og især fordi jeg har haft det underligt de sidste par dage.. Men ser det lige an..

Jeg er så okay som man nu kan være, men kan godt mærke det på psyken at jeg er slået ud lige nu..

Ja, nu kan jeg selvfølgelig ikke sige om det er det.
Men jeg havde det også meget underligt inden, og også da nogle dage efter. Det var også derfor jeg ringede til lægen, for syntes det hele var så underligt.
Lægen sagde at det godt kunne skyldes, at kroppen skulle "justeres", så den tilbageværende æggeleder tog over for den der var blevet fjernet.
Men hvis du bliver ved med at have det underligt, og have nogle bekymringer omkring det, tror jeg det er en god idé at kontakte lægen. Man ved jo aldrig helt, hvad der foregår.

Det kan jeg godt forstå, det er en forfærdelig oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.