Nogle der har en Toyota Aygo eller Peugeot 107??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. marts 2013

Den lykkelige

Kan i anbefale den?? Hvis vi skiftede vores store st. car ud med den kunne vi spare 1550 kr om måneden  men vi vil jo miste meget af den komfort vi har nu.. men ville gerne høre om nogle kendte til de to biler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2013

StudPsyk

Den lykkelige skriver:

Kan i anbefale den?? Hvis vi skiftede vores store st. car ud med den kunne vi spare 1550 kr om måneden  men vi vil jo miste meget af den komfort vi har nu.. men ville gerne høre om nogle kendte til de to biler?

Min svigerindes veninde har en Aygo, så min svigerinde taler tit om den. Og hun siger den er LILLE! Altså bagagerumsmæssigt. Når nu i har børn og sådan. Så den ville jeg nok styre udenom

Anmeld

9. marts 2013

jeanne-skat

Den lykkelige skriver:

Jeg har en Aygo

Anmeld

9. marts 2013

Tvebakken

Vi har en 107, men som ekstra bil. Dvs, vi har også en stor familiebil.

Jeg synes 107'eren gør det rigtig godt, i forhold til det, jeg mener den skal. Den er driftsikker, relativt økonomisk, vaks i byen (ikke så meget på landevejen, og slet ikke på motorvejen). Rigtig god som ekstra bil eller pendlerbil.
Der er ikke ret meget plads, der kan vel stå 2 indkøbsposer i bagagerummet, hvis de ikke er for overfyldte.
Man sidder ok komfortabelt som fører, og også på passagersædet, men der er ikke meget plads på bagsædet - vores de store på 6 og 8 sidder der på sædepude, men har ikke meget plads.

Tja.. Alt i alt er vi rigtig glade for den, men kunne ikke undvære familiebilen. :-)

Anmeld

9. marts 2013

PernilleogLouis

Jeg har en C1 og har haft en Aygo - det er en fin lille bil men der er ikke meget kørekomfort i den så hvis I kører mange lange ture ville jeg ikke vælge den

Anmeld

9. marts 2013

EnGodMor

I kunne ha købt min suzuki, den solgte jeg lige i går

Jeg kender desværre ikke til de to biler men forstår os godt det med at spare penge. Hvis vi solgte vores store bil, kunne vi os spare 5000 om måneden 

Håber i finder en lille go øko bil

Anmeld

9. marts 2013

FruK

Jeg har en Aygo og er glad for den. Men det er som bil nr 2. Den er fin til bykørsel og når vi ikke skal have en masse baggage med. Der er ok plads i kabinen, af en så lille bil at være, synes jeg.

Men der ikke plads til meget mere end 3 indkøbsposer i baggagerummet og skal vi køre alle 4, bliver det noget klemt. Skal vi have barnevogn osv med, kan det ikke være der. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.